obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
2e interactieve tv aansluiten
vince
En ja hoor....we zijn er ook ingetrapt. Het hele alles in een pakket aangeschaft bij tele2 met een extra digitale ontvanger erbij. 2x gebeld of het mogelijk is en hoe het werkt. Alleen maar de stekker erin en klaar.... maar niet zeggen dan er een kabel nodig is van de modem naar de 2e tv. Niet erg handig als de 2e tv op de 2e etage staat!!!! Plaats dat ze dat er even bij zeggen... (stel je voor) Als ik er nu een pakket uit doe rekenen ze gewoon 99 euro. Heb dus niks aan de 2e ontvanger en geen tv boven..... Nooit meer tele2...zit er alleen een jaar aan vast helaas....
 
Anaxa
Ik had eigenlijk precies hetzelfde , dacht dat de tweede tv dmv van powerplugs ( die homeplugs blijken te heten ) makkelijk zou kunnen worden aangesloten . Tenslotte staat er een instructiefilmpje op de site van Tele2 . Na contact met de helpdesk blijkt dit technisch niet te worden ondersteund door Tele2 .
Het werkt echter toch bij ons , er zijn zelfs homeplugs waar je overige netwerkstekkers bij in kunt steken , of meerdere elektriteitsstekkers . ff Googlen en je kunt de ideale situatie opzoeken voor jullie huis .
 
kobus1960
Ik wil niet vervelend overkomen, maar hoe had je gedacht een decoder 2 verdiepingen
verder aan de gang te krijgen dan?
Heb je dat letterlijk verteld bij de bestelling?
KabelTV/SatelietTV/IPTV, je hebt altijd verbinding nodig, kabel of powerplugs.
Wireless gaat m niet worden over 2 woonlagen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
vince
Omdat alles via de telefoonlijn binnen komt ga je er vanuit net als bij de kabel dat je het gewoon bij in kan steken.... maar dat dus niet.... maar dat vertellen ze er niet bij
 
vince
Anaxa... dank je wel voor je antwoord en over een oplossing. Ga vanavond gelijk eens googlen... tnx !!! Hoop dat het bij mij ook werkt!
 
cornfed
Je kan ook de zoekfunctie hier op het forum gebruiken.
Er zijn al ervaringen hier gemeld.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
vince
Anaxa, welk merk en type heb jij van de homeplug; heb lopen zoeken maar kan het niet echt vinden die voor tv te gebruiken is alleen voor internet.
 
cornfed
Als je hier zoekt met "homeplug", vindt je genoeg info.

Het maakt niets uit of je ze voor tv of voor internet gebruikt.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2e interactieve tv aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
sateliet ontvanger op modem aansluiten Helpdesk : 2 07 jun 2014
NAS aansluiten op modem/router Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 04 mei 2014
Problemen met aansluiten van internet Storing : 17 19 dec 2013
Interactieve tv Ziggo icm internet Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 12 dec 2013
Advertentie