obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
overstappen 20 mb naar 50 mb contractbreuk?
nietzie
Lezers,

Ik was een van de eerste die een abbo had afgesloten 3 in 1 met digitale televisie. Ik probeer nu mijn abbo om te zetten naar een 50 mb verbinding. Dit is niet mogelijk om er dan sprake is van contractbreuk???? Oja volgens de dame die ik aan de lijn had ga ik minder betalen dus vandaar.

Alle problemen die ik heb gehad in het begin (en nu nog steeds) met een product wat niet echt aan de voorwaarden voldoet. HD tv op 1,2,3 en upscaling van 720 naar 1080. Bij voetbalwedstrijden is het nog steeds niet om aan te zien, haperingen en stilstaande beelden op de overige kanalen.

Ik dacht mee tye denken om de de kwaliteit van de televisie te verbeteren door een hogere snelheid toe te passen.

Ik hoop dat danielle dit leest want ik ben als trouwe klant erg teleurgesteld in de opstelling van tele2.

Nietzie
 
kobus1960
Hoe lang heb je het 3 in 1 abbo?
Heb je dit al eerder kenbaar gemaakt bij Tele2?
Is de afstand tot de wijkcetrale minder dan 1500 meter?
Zo niet, bereik je er niets mee.....
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
nietzie
Beste Kobus,

3 in 1 pakket sinds eerste week feb 2010 opgeleverd. Regelmatig gebeld met tele2 inzake klachten. zelfs geld terug gekegen. Afstand tot centrale is mij niet bekend.

groet
 
kobus1960
Als je een jaarcontract hebt zul je dat uit moeten zingen lijkt me.
Je betaald nu meer dan met het nieuwe 50 Mb pakket, dus Tele2 wil
je daar aan houden, geld is geld bij Tele2.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
nietzie
hallo,
Volgens speedtest zit ik op 802 meter van de centrale.

Het gaat mij niet om dat ik goedkoper wil zitten. De juffrouw van tele2 wilde mij per jan 2011 wel op 50 mb zetten. Het gaat erom dat ik probeer mee te denken om het feit dat door de verhoogde snelheid bij ergenis word weggenomen.

nietzie
 
cornfed
Omdat je maandbedrag lager is dan wat je nu betaalt, ziet Tele2 dit als een downgrade.

Eigenlijk moet Danielle hier eens naar kijken.
Toentertijd bestond VDSL met TV nog niet en waren de prijzen hoger dan nu voor VDSL.
Een beetje coulance mag hier wel worden toegepast door Tele2.
Dat ze desnoods een twee jarig contract aanbieden, dan verdienen ze toch genoeg aan je?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
nietzie
beste cornfed,

Als jij nu wel kan meedenken waarom tele2 dan niet. Ben al jaren een trouwe klant.

nietzie
 
cornfed
Omdat de verkoopafdeling alleen dat kan aanbieden wat op hun computerscherm verschijnt.
Ze zijn gebonden aan wat het computersysteem weergeeft en aanbied.
En blijkbaar staat je aanvraag voor VDSL op het scherm als downgrade weergegeven. Met alle restricties die dat meebrengen.
Zo werkt dat tegenwoordig.Frown
Gewijzigd door cornfed op 04 november 2010, 19:19
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
nietzie
tot dat je mobiele telefoon opzegt (2 abbo's) dan kunnen ze wel ineens bellen en leuke aanbiedingen doen. erg klantvriendelijk
in dit specifieke geval erg onvriendelijk en klachtwaardig
nietze
 
kobus1960
Kortom, het zou fijn zijn als Tele2 in beider belang een oplossing biedt.
Danielle van Tele2 Webcare, kom er maar in!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'overstappen 20 mb naar 50 mb contractbreuk?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
scart naar din? kabel Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 16 jun 2014
ddns Synology nas verwijst naar pagina Davolink modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 10 21 feb 2014
Geen WiFi verbinding overstappen of Technicolor TG789vn Tele2 Glasvezel internet verbindings problemen : 7 10 jan 2014
Advertentie