obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
DVD-recorder
ptr
Is er iemand die ervaring heeft met het aansluiten van een DVD-recorder op de Versatel TV-decoder?

Peter
 
ptr
Ik ben er ondertussen achtergekomen (via andere fora) dat het niet mogelijk is om 1) het Guide+ systeem te gebruiken aangezien dit niet door tele2 ondersteund wordt en 2) iets op te nemen op een kanaal dat op dat moment niet op je decoder aanstaat...

Bijzonder jammer kan ik wel zeggen
 
Bill
Bedankt dat je je bevinding hier deelt! Smile
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
zebop
het niet kunnen opnemen van een tweede tv zender door gebruik van de tele2 decoder is ronduit diefstal !! Ik ben van mening dat een provider, tele2 dus in dit geval, niet mag/kan bepalen wat je wel en niet kunt opnemen op je eigen dvdrecorder/videorecorder of wat dan ook !!ShockShockShockShock
 
Marcello
duuuhhh....diefstal !!! Waar hebben we het over zeg !! Bij UPC Digital is dat precies hetzelfde enkel heb je het voordeel dat je op kan nemen van digital en een andere zender via analoog kan kijken.
 
NeverMind

Quote

Marcello schreef:
duuuhhh....diefstal !!! Waar hebben we het over zeg !! Bij UPC Digital is dat precies hetzelfde enkel heb je het voordeel dat je op kan nemen van digital en een andere zender via analoog kan kijken.

KLopt niet. Voor de verhuizing hadden wij UPC digital. Digitaal opnemen kon terwijl je ook digitaal naar een andere zender kijkt alleen kan dit met een DVR recorder. Hopelijk krijgn tele 2 dit ook snel
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DVD-recorder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eigen DVD recorder aansluiten Storing : 4 14 nov 2013
Aansluiting harddisk Recorder met versterker Algemeen : 2 23 dec 2012
HD recorder naar PC TV diensten : 12 07 okt 2012
tele2 hd recorder is een slecht apparaat Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 9 09 sep 2012
DCD/HD recorder stoort. FAQ-klad : 5 20 mrt 2012
Advertentie