obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
heel vreemd probleem mbt toegang tot internet.
ramonvoorn
Hallo!

Ik heb een tele 2 modem en verbinding die altijd goed gewerkt heeft.
Nu kan ik niet meer op internet. Als ik: ping naar de lan zijde van de modem gaat het goed. zodra ik ping naar de WAN zijde van het modem gaat het niet goed. (geen reply) Ik doe dit met een laptop van mn werk. op het werk zelf werkt internet prima.

Oke...nu ben ik met die laptop naar iemand gegaan die dezelfde soort verbinding heeft, en daar heb ik precies hetzelfde probleem! terwijl diegene zn internet prima werkt....je zou dus zeggen; het ligt aan die laptop, maar hoe verklaar je dan dat die laptop op de zaak prima toegang to internet heeft...

Heeft iemand hier een verklaring voor???

PS: tele 2 zelf ziet geen problemen...
 
ptr
werk je bedraad of draaloos?

Het zou kunnen dat er een permanente route aan je werklaptop is toegevoegd die je in de weg zit...
 
ramonvoorn
ik werk gewoon bedraad....natuurlijk heb ik al vanalles gereboot, terug naar default instellingen etc gedaan.Frown
 
ramonvoorn
oke ik heb mn ouwe ibm rammelbak uit het stof gehaald en die werkt prima dus.......Wink het ligt gewoon aan die laptop!Angry

in elk geval bedankt voor het nadenken erover!!Smile
 
Bill
Heeft die laptop misschien een (bedrijfs)proxy ingesteld? Staat IP adres verkrijgen wel automatisch?

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'heel vreemd probleem mbt toegang tot internet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 19 07 feb 2016
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Advertentie