Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
heel vreemd probleem mbt toegang tot internet.
|
|
ramonvoorn |
Geplaatst op 05 July 2007, 11:36
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 05 Jul 2007 |
Hallo! Ik heb een tele 2 modem en verbinding die altijd goed gewerkt heeft. Nu kan ik niet meer op internet. Als ik: ping naar de lan zijde van de modem gaat het goed. zodra ik ping naar de WAN zijde van het modem gaat het niet goed. (geen reply) Ik doe dit met een laptop van mn werk. op het werk zelf werkt internet prima. Oke...nu ben ik met die laptop naar iemand gegaan die dezelfde soort verbinding heeft, en daar heb ik precies hetzelfde probleem! terwijl diegene zn internet prima werkt....je zou dus zeggen; het ligt aan die laptop, maar hoe verklaar je dan dat die laptop op de zaak prima toegang to internet heeft... Heeft iemand hier een verklaring voor??? PS: tele 2 zelf ziet geen problemen... |
|
|
ptr |
Geplaatst op 05 July 2007, 13:16
|
Activiteit » Amsterdam Berichten: 5 Lid sinds: 27 Dec 2006 |
werk je bedraad of draaloos? Het zou kunnen dat er een permanente route aan je werklaptop is toegevoegd die je in de weg zit... |
|
|
ramonvoorn |
Geplaatst op 05 July 2007, 15:27
|
ik werk gewoon bedraad....natuurlijk heb ik al vanalles gereboot, terug naar default instellingen etc gedaan. |
|
|
ramonvoorn |
Geplaatst op 05 July 2007, 19:23
|
oke ik heb mn ouwe ibm rammelbak uit het stof gehaald en die werkt prima dus....... het ligt gewoon aan die laptop! in elk geval bedankt voor het nadenken erover!! |
|
|
Bill |
Geplaatst op 05 July 2007, 19:30
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet < 50Mb VDSL » Comtrend VDSL » Asus RT-AC87U » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 916 Lid sinds: 20 Jul 2006 |
Heeft die laptop misschien een (bedrijfs)proxy ingesteld? Staat IP adres verkrijgen wel automatisch? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'heel vreemd probleem mbt toegang tot internet.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan | Tele2 Internet beveiligingspakket | : 2 | 22 Nov 2018 |
Admin toegang voor de Comtrend router | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 107 | 12 Dec 2016 |
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 19 | 06 Feb 2016 |
Internet ineens te traag voor tv | Snelheid | : 2 | 09 Jan 2016 |
Savonds traag internet | Snelheid | : 8 | 04 Jan 2016 |
Advertentie