Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Pagina 2 van 2: 12
|
"Domper van de week" op kleuter forum
|
|
seawave |
Geplaatst op 02 September 2013, 22:19
|
Activiteit Berichten: 131 Lid sinds: 25 Jan 2011 |
Quote Heel simpel, als ik serieus onderwerp wil lezen over b.v. de configuratie mogelijkheden van het Tele2 modem Davolink/Comtrend m.b.t. de oude filmware admin instellingen of port forwarden zoek ik hier, daar hier de specifieke kennis aanwezig is!! Wil ik me verbazen en alleen maar klachten lezen (zonder daadwerkelijke oplossingen) ga ik naar het pappen en nathouden Forum. Dat hier niet veel te doen is boeit me niet, het gaat me echter om de kwaliteit niet om kwantiteit. |
|
|
strider |
Geplaatst op 03 September 2013, 11:34
|
Activiteit » Nijmegen » TV,Internet & Bellen » Davolink ADSL Berichten: 28 Lid sinds: 28 Apr 2013 |
Ok, overigens heb ik met mijn Davolink weer problemen gehad, waarbij ik op beide fora dezelfde informatie vind. Techneuten zijn er denk ik aan beide kanten wel te vinden. |
|
|
strider |
Geplaatst op 17 September 2013, 20:43
|
Activiteit » Nijmegen » TV,Internet & Bellen » Davolink ADSL Berichten: 28 Lid sinds: 28 Apr 2013 |
Sorry, maar ik wacht nog op een serieus antwoord, ik heb alle onderwerpen bekeken en er gebeurt hier niets! Seawave ik begrijp je wel, maar wat probeer je te bereiken? En ik zag een personal message en die begrijp ik niet. Al je laatste opmerkingen hier gaan over een ander forum, en ik snap er niks meer van? |
|
|
seawave |
Geplaatst op 17 September 2013, 21:10
|
Een antwoord waarop? dit topic heet "Domper van de week op kleuter forum", vandaar mijn opmerkingen over dat andere forum. Ik wil en hoef helemaal niks te bereiken, zie mijn antwoord op no.3 , zegt alles wel dacht ik zo. En over dat er hier niks te doen is, daar heb ik je ook al antwoord op gegeven zie no.8, gesnopen? |
|
|
seawave |
Geplaatst op 17 September 2013, 21:12
|
8 moet 11 zijn. |
|
|
zafira2001 |
Geplaatst op 07 September 2015, 21:49
|
Activiteit » TV,Internet & Bellen » Comtrend VDSL » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 14 Lid sinds: 03 Sep 2015 |
hoi allen maar kijk nu eens hoe plopsland tele 2 dan is dit is toch erg professioneel van tele2 aldus hun zeggen dat er professionals op hun forum zitten. ze zullen zeker weten hoe ze klanten moet verjagen |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '"Domper van de week" op kleuter forum', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! | Klacht over Tele2 | : 4 | 08 Sep 2015 |
Bannelingen van Tele2 forum | Klacht over Tele2 | : 18 | 17 Dec 2011 |
Tele2 forum | Algemeen | : 16 | 01 Nov 2010 |
Tele2 klantenservice+danielle+forum mensen Bedankt! | Algemeen | : 4 | 20 Apr 2010 |
Forum getroffen door storing bij Technotop. | Storing | : 1 | 05 Mar 2009 |
Advertentie