obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
VDSL Snelheden in Amsterdam postcode gebied 1091
Kassander
Ik wil potentiele klanten waarschuwen.
Ik ben als nieuwe abonnee bedrogen. Bij het bestellen van mijn abonnement, gaf de postcode check een snelheid tot 100mbit aan.
Ik had voor een 50mbit basis abo gekozen samen met TV en Bellen. De snelheid schommelde de eerste week na oplevering tusen de 10 en 25mbit; de modem moest meerdere malen herstarten (het inlezen van de vdsl snelheid)
En nu 6 weken na oplevering heb ik een mooie stabiele 17mbit down 2mbit up snelheid;
Ja idd, 60% minder dan de geschatte/beloofde snelheid. Ik zou nog bozer zijn geweest als ik voor 100mbit had gekozen Smile
17mbit voor 2 tv ontvangers (van welke er 1 defect was bij levering) en nog lekker snel internetten voor 3 mensen; da's simpelweg niet genoeg.
Klantenservice gebeld meerdere malen; ze kunnen/willen het niet simpelweg niet oplossen. Dus ze hebben mij in negeer-ontkennen-stand gezet. Voorheen had ik KPN 40/4 full speed; ISRA punt alles technisch in orde bij mij thuis. Hun wijkkast is waarschijnlijk te ver weg of ze zijn nog anno 2016 aan het linesharen en nemen de postcodecheck totaal niet serieus.
In ieder geval stap ik binnenkort over; en wacht ik op een begripvolle kantonrechter.
Dus,
Bij deze een vriendelijke waarschuwing;
Ga niet meteen voor een ogenschijnlijke prijs/snelhied voordeel overstag.
Mvg
Kassander
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VDSL Snelheden in Amsterdam postcode gebied 1091', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox op 50MB VDSL Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 13 18 okt 2016
VDSL 50MB via kabel? of glasvezel? Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 16 12 mei 2012
Comtrend VDSL instability Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 4 12 sep 2011
Zonnet storing in Amsterdam? Storing : 1 27 aug 2011
NAT on port 80 on VDSL Modem not possible? (50BG) Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 12 mei 2011
Advertentie