obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Amino IPTV Afstandsbediening
Kassander
Hallo lieve mensen,
Ik vroeg mij af welke knop op de AB van de Amino settopboxen wordt gebruikt voor "naar vorige zender gaan".
Zappen tussen 2 kanalen dus. Het knopje met het circulaire pijltje doet dit niet.
Dit zat mij enigzins dwars; Het is het meest gebruikte knopje op al mijn AB's en al mijn apparaten van de afglopen 20 jaar.
Mvg
Kass
 
cornfed
Hoi Kass,

Die functie ken ik maar al te goed.
Zo kan je even wegzappen tijdens reclameblokken en dergelijke.

Ik denk dat die functie niet bestaat op de Amino.
Dat circulaire pijltje is alleen maar om terug te gaan in het menu.
En voor de rest zie geen enkele knop die zo een functie kan hebben.
In de handleiding staat er ook niets van in.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Amino IPTV Afstandsbediening', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
IPTV, CCcam Cline... uit China Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 14 feb 2017
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Amino A132 + oude stereo Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 8 19 jun 2014
Advertentie