obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Website van Kunstschilder René Boelen
renebo
LS: Een relatie van mij wilde vorige week mijn Website -met tal van schilderijen en tekeningen openen- maar het bleek dat per 15 december
deze website niet meer in gebruik was. Dit zonder dat mij enige informatie vooraf was verschaft.
De handleiding waar ik naar werd verwezen hielp mij helaas niet verder om mijn Website opnieuw (ergens..??) te kunnen downloaden.

Wie kan mij helpen zodat mijn relaties -en ikzelf- weer toegang krijgen tot mijn Website..??
Bij voorbaat heel hartelijk dank en met vriendelijke groet,
René Boelen - kunstschilder
renebo voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
renebo
Ik vergat de naam van de Website te vermelden. Dat is:

www.home.zonnet.nl/reneboelen
 
Bill
Tele2 is gestopt met het aanbieden van een homepagina.
Je zult op zoek moeten naar een webhostingservice die webruimte aanbied. Daarnaast heb je een domeinnaam nodig.

Ik stuur je een persoonlijk bericht met info over een aanbod van mij.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
abmg

Quote

De handleiding waar ik naar werd verwezen hielp mij helaas niet verder om mijn Website opnieuw (ergens..??) te kunnen downloaden.
De handleiding beschrijft hoe je de bestanden kunt downloaden naar je computer. Lukt dit niet?

Je krijgt in Windows Verkenner de bestanden te zien, dus niet in html opmaak zoals in de webbrowser.
Dat laatste komt tot stand als er een webserver actief is op home.zonnet.nl, maar die is niet meer actief. Wel is een ftp server actief. Met Verkenner kun je zo de bestanden ophalen, kopiëren naar je computer en op een andere server publiceren.

Je kunt bestanden ook publiceren/delen op One Drive als je een Live account hebt of op Google drive. Dat zijn dan alleen foto's; geen opgemaakte html bestanden met werkende koppelingen etc.
 
Bill
Juist, en dat kan ik weer zichtbaar maken op internet, zie pm.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
renebo
Heb van alles geprobeerd om mijn Website "www.home.zonnet.nl/reneboelen" boven water te krijgen.. . is niet gelukt. Misschien werkt mijn "verkenner" niet goed.?
Toch mijn dank aan u voor de genomen moeite.
Ook meer ervaren relaties krijgen het niet voor elkaar.
Kennelijk, suggereert men, is alles overal verwijderd.!! En daar is men zeer verbaasd over.

Er moet toch een manier zijn om bij mijn "bestaande" website te komen. Ik heb nooit eerder gedacht aan het maken van een kopie. Ik had trouwens verwacht dat Versatel/Zonnet hun relaties wel op de hoogte zouden brengen als zij, wat dan ook, in een dergelijke service gaan veranderen of zelfs de bestaande Websites gaan verwijderen. Nu is alles ineens verdwenen, sinds 15 december. Ik heb, zo schreef men, tot 14 januari de tijd om mijn bestaande Website weer "op te halen". Maar dan moet ik moet ik er wel bij kunnen komen.

Met vriendelijke groet,
René Boelen
 
abmg
Sommige klanten zijn op de hoogte gebracht, anderen niet. Op het forum forum.tele2.nl staan hier ook klachten over.

Heb je de aanwijzingen uit de handleiding letterlijk toegepast? Je typt in de adresbalk van Verkenner ftp://ftp.home.zonnet.nl
Dus niet het www.home adres!

Je hebt inlognaam en wachtwoord nodig. Je inlognaam zal reneboelen zijn; het wachtwoord hetzelfde als je voor mail gebruikt, meen ik.

Nog even voor de duidelijkheid: je opent verkenner en dan staat er iets in de adresbalk bijvoorbeeld > Deze pc > Je klikt ernaast op een lege plek in de adresbalk; de tekst verandert dan, in geselecteerd tekst deze pc; druk delete en typ ftp://ftp.home.zonnet.nl druk ENTER en je wordt om gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd.
 
renebo
Graag wens ik je een gelukkig en gezond Nieuwjaar.

Je adviezen - veel dank daarvoor - heb ik goed opgevolgd. Het resultaat was wederom nihil.
Als laatste onderdeel kreeg ik onderstaande tekst :

User renebo has group access to: netsite
OK. Current restricted directory is /
0 files used (0%) - authorized: 10000 files

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik ga stoppen met het proberen om de Website (die men ongevraagd heeft verwijderd) weer boven tafel te
krijgen en ik ga proberen, bijvoorbeeld via facebook, weer in de openbaarheid te komen.

Met vriendelijke groet,
René Boelen
 
renebo
Vergat nog te melden dat op de ftp site in Verkenner
de volgende tekstvermelding zichtbaar werd:

DEZE MAP IS LEEG.
 
abmg
Dank je voor je wensen en ook de beste wensen voor 2017!

Twee dingen: de mededelingen die je krijgt, krijg je niet in verkenner, maar in Internet Explorer; 0 files used (0%) betekent dat er geen bestanden staan.

Ik heb alleen een index.html bestand erop staan zonder directe waarde en ik zie 1 files used (0%) en eronder de naam van het bestand.

In windows verkenner ziet alles er anders uit, maar inhoudelijk verandert er niet veel.

Conclusie: probeer het nog een keer, maar dan met windows verkenner. Als er dan ook geen bestanden te zien zijn, zijn de bestanden verdwenen en kun je daarover contact opnemen met Tele2. Of het wat oplevert betwijfel ik.

Om zeker te zijn dat je echt verkenner gebruikt: Druk windows toets en tik E. Het scherm van verkenner moet dan openen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Website van Kunstschilder René Boelen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
mijn website Algemeen : 5 24 sep 2011
website Algemeen : 13 22 jul 2011
website Algemeen : 1 02 mrt 2011
Help! Ik krijg mijn website niet online! Algemeen : 5 13 feb 2011
uploaden website Algemeen : 2 03 feb 2011
Advertentie