obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
website
jerome
http://home.tele2.nl/jerome.htm
Not Found
The requested URL /jerome.htm was not found on this server.

Wat is je webadres bij versatel dan.
Nou accouts van versatel, zonnet is tele2. kopen kopen kopen, macht, macht macht!
Je homepagina uploaden bij webmmmail tab bestanden
Ok gelukt

Wat is nu mijn adres van mijn homepagina???
help op de site van tele2 wordt gedaan door de virtuele ass. die niets begrijpt. Je bent al niet zo happy door de onduidelijkheden op de site van tele2 met ontelbare dooie links.
En om nogmaals de helpdesk te bellen die er zelf niet uitkomen.
Ergens vond ik een nummer voor zakelijke klanten, maar dat is niet toegestaan.
Toen kwam ik op het idee om te zoeken naam een website van een versatel gebruiker, en jawel ik vond er een.
Zijn naam in de url heb ik veranderd in jerome.htm en ...........
Not Found
The requested URL /jerome.htm was not found on this server.

Hier wordt je toch doodziek van. Op zich was ik best tevreden over tele2, maar je moet geen problemen en of vragen hebben.
Dan is service heel ver te zoeken. En als ik het gevoel krijg dat ze zich niet voor mij als klant interesseren, dan stap ik over naar een provider waarbij de klant wel geholpen wordt.
Toen las ik op een forum dat tele2 zeer moeilijk doen als klanten vertrekken, die klant is vertrokken vanwege dezelfde slechte service van tele2.
Dan hebben ze aan mijn een goeie, al moet ik in mijn rolstoel naar het hoofdkantoor.
ik zorg voor publiciteit!
Ongetwijfeld komt men nu met reacties van: mijn boosaardige reacties en bedreigingen.
Maar dat is omkeren van de werkelijkheid! Zorg dat het product en de service in orde zijn, en de klant is tevreden en gelukkiger.

Een deel van het product van tele2 blijft in gebreken, welk deel wel iedere maand berekend wordt.
En tele2 bied geen service dit op te lossen en negeert daarmee de klant.

Heeft iemand goede raad?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'website', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Website van Kunstschilder RenĂ© Boelen Klacht over Tele2 : 11 02 jan 2017
mijn website Algemeen : 5 24 sep 2011
website Algemeen : 13 22 jul 2011
Help! Ik krijg mijn website niet online! Algemeen : 5 13 feb 2011
uploaden website Algemeen : 2 03 feb 2011
Advertentie