obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
tele 2 admin login? davolink dv-2020
drifter22
Hallo.

Ik probeer de volledige instellingen van mijn tele2 davolink dv-2020 te krijgen.
Ik heb gelezen dat met user/user er beperkte rechten zijn en dat er een speciaal administrator recht ( dus voor alle opties in te zien ) is.
Iemand enig idee? want ik wil graag en teamspeak 2 server laten draaien die wil poort 8767 open hebben. Ik heb alles geprobeert om hem open te zetten maar hij blijft dicht. Ook virtual server geprobeerd, net zoals trigger etc etc.
Enig idee iemand? zou het erg fijn vinden Shock
Gewijzigd door drifter22 op 27 mei 2008, 22:10
 
PeeGee
Hallo

Port 8767 zou gewoon open moeten zijn. Heb je geprobeerd een port forward aan te maken in het modemmenu? Deze optie is wel beschikbaar met het user account.
 
janvandermeer
Voor zover ik weet zijn er geen adminrechten.

Maar zoals PeeGee vermeld kan je met de userrechten wel poorten forwarden.
 
Buran
Hallo mensen,

Ik las deze post, en heb een vraag die er dicht bij komt... Ik zie in mijn routermenu alleen "port triggering" staan, maar port forwarding staat nergens. Ik wil poort 3389 open en geforward hebben naar mijn pc, zodat ik met RDP kan inloggen..

Iemand enig idee?

Buran
 
Bill

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
drifter22
ik heb dit al geprobeerd open te zetten en ook tests ervoor uit gevoerd. Nou gebruik ik het programma Teamspeak 2 maar deze heeft dus 8767 als poort nodig maar hij laat het programma niet door als ik tests uitvoer op de poort geeft hij ook aan dat deze gesloten is.
 
jantjebeton
Om duidelijkheid te creëren omtrend een "geheim" admin account op de modem, deze bestaat, echter is via dit account alleen in te loggen als je op het hoofdkantoor van Tele2, of op één van de helpdesken werkt en daar inlogt.

Om via het admin account in te kunnen loggen heeft Tele2 de ip-ranges van deze locaties in hun systemen vastgezet en aangemerkt als "admin" werkplekken.

@Drifter22 Ik heb Teamspeak 2 thuis aan de praat gekregen, ik zal vanavond of morgen wel even wat screenshots uploaden met instellingen zoals die bij mij staan.
 
loudness
klopt helemaal jantjebeton
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tele 2 admin login? davolink dv-2020', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Davolink router vervangen Helpdesk : 326 20 dec 2015
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! Klacht over Tele2 : 4 08 sep 2015
Een router achter een Davolink opstellen en hem gebruiken als switch Helpdesk : 570 13 apr 2015
Advertentie