obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
telefonie afgesloten rekening wel betaald
snakecharmer
Hallo wie weet hier raad mee.!!!!

Mijn zus heeft internet en telefonie van tele 2 en omdat ze 1 keer te laat was met betalen van de telefoon rekening hebben ze haar afgesloten (rekening is inmiddels al lang betaald) zij kan wel gebeld worden maar zelf niet bellen.
zij heeft gebeld met tele 2 maar die zeggen dat ze niks kunnen doen omdat het al naar een incasso buro is doorgestuurd en die zeggen op hun buurt dat zij maar moet wachten op bericht van hun - dat is inmiddels 2 maanden geleden. en de rekening wordt wel elke maand afgeschreven. maar nog steeds geen telefonie.Sad

hoop dat iemand hier een tip heeft om haar te helpenWink

alvast bedankt voor jullie medewerking.
 
dabird
Is het een idee om het telefoonnummer van het incassobureau op te vragen en met hen in contact te treden? Je zus moet trouwens Tele2 ook vragen om een compensatie in de kosten, want je betaalt wel voor diensten die je nu niet kan afnemen. Trouwens het afgesloten zijn heeft niks te maken met het incassotraject.
 
Marcello
Misschien dat je kunt kijken wat de status van de telefonie-dienst is via: www.tele2.nl/klantenservice/mijntele2 -> inloggen -> vaste telefoonaansluiting (onder abo.gegevens) en dan uiteindelijk naar "abonnement instellingen bekijken/wijzigen" !! Als de boel suspended is gewoon weer aan de bel trekken bij de klantenservice en je niet af laten schepen door incassobureau-verhalen door die mensen uit groningen !! Angry
 
jantjebeton
De schuld word nu wel bij Tele2 neergelegd, maar niemand kent het volledige verhaal....

@snakecharmer: Heeft je zus een brief van het incasso bureau ontvangen? Zo ja, heeft ze de openstaande rekening aan het incasso bureau betaald, of aan Tele2?

Als je zus aan het incasso bureau heeft betaald kun je een kopie van het betalingsbewijs ook naar Tele2 toe mailen, dan hoeft zij in ieder geval niet te wachten totdat het incasso bureau een bericht naar Tele2 gestuurd heeft dat ze betaald heeft (dit duurt vaak namelijk veel te lang)
 
snakecharmer
Zij heeft alles betaald en bewijzen van betaling(screenshots van internet bankieren) naar Intrum Justitia Incasso gestuurd en ook naar Tele2.
Die hebben de betalingen verwerkt en dit ook erkend.
ze zeiden dat uiterlijk 72uur hierna de telefonie weer zou worden aangesloten maar tot op heden werkt deze nog steeds niet en bij Tele 2 doen ze net of hun neus bloed.

1: Alles is betaald (ook incasso kosten)
2: Bewijzen van betalingen zijn door bijde partijen ontvangen
3:Tele2 kan het geen R**T schelen die hebben het geld binnen.
4:mijn zus heeft voor juni en juli betaald ondanks dat ze geen gebruik heeft kunnen maken van hun diensten.

Ik zoek nu naar een manier om haar van het contract af te helpen want dit is gewoon belachelijk betalen voor iets waar je geen gebruik van kunt maken en Tele2 intereseert dat allemaal niks.

Mijn persoonlijke mening Tele2 is gewoon Bagger en ik zal het ook iedereen afradenSad

dus als iemand een manier weet om van dat contract af te komen hoor ik het graagWink
"" ASSUMPTION IS THE MOTHER OF ALL FU*KUPPS""
 
jantjebeton
Dan raad ik je zus aan om naar de GeschillenCommissie Telecommunicatie (SGC) te stappen.

https://digitaal.degeschillencommissi...e&code=tel

er zijn wel kosten aan verbonden (prijs van 2007 was € 50.-) maar als de klacht gegrond verklaard word krijg je dit geld weer terug van Tele2.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefonie afgesloten rekening wel betaald', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
installeren van vaste telefonie via Tele2 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 12 27 apr 2015
vaste telefonie + draadloos internet Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 25 apr 2015
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing : 1 09 dec 2013
Opzeggen mobiele telefonie Tele2 Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 8 17 jan 2013
Advertentie