Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Uitval van internet en Telefonie Geleen
coenadams
Hey hallo,

Ik zit sinds 21 aug zonder internet en telefonie. Ik dacht eerst dat het een korte storing zou zijn en ben eerst nop vakantie gegaan zonder tele2 te bellen, gezien je normaal gesproken niet zo vrolijk wordt van helpdesks.
Terug van vakantie bleek het probleem nog niet weg te zijn.
Ik heb inmiddels meermaals kontakt gehad met de helpdesk maar dit heeft niet mogen helpen.
Dit is het probleem:
powerlampje brand
Status lampje knippert ongeveer 1maal per sec.
voor de rest is alles uit.
Ik kan via mijn laptop in het modem alles bekijken en hij zegt dat er geen adsl signaal is. Het modem is inmiddels meerdere keren gereset via de knop aan de achterzijde.
Ik heb gloednieuwe bekabeling genomen die ik nog had liggen, om uit te sluiten dat het een kabelbreuk is.
De helpdesk en de technische dienst (die overigens precies het zelfde uitvoeren) hebben gekeken naar de verbinding. Alles zou in orde moeten zijn volgens hun echter krijgen ze geen verbinding met het modem.
Ik heb zelfs een oud modem van mijn vorige adsl leverancier eraan gehangen en die geeft precies het zelfde aan.
Mijn volgende stap is om met het modem naar een vriend te gaan met tele2 verbinding om te kijken of mijn modem de schuldige is.
De technische dienst heeft een monteur besteld van het bedrijf Intech en die zou woensdagmiddag tussen 1300 en 1800 langs komen.
En jawel hij is niet geweest.
Weer kontakt gehad met tele2 en die zien in de computer dat er een monteur langs is geweest maar niemand thuis was.
Ik ga er maar alvast vanuit dat tele2 wel zo gehaaid is om mij een rekening te sturen van 40euro voor de voorrijkosten.
Je wordt er inderdaad erg moedeloos van.
Hoe zit het trouwens met alle kosten die ik maak met bellen en met abbogeld, kan ik dat terug klaimen bij tele2?

Groetjes Coen

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitval van internet en Telefonie Geleen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 Nov 2018
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 Jun 2017
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 Jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 Jan 2016
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 Oct 2015
Advertentie