obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
live chat klantenservice
cammikaze
Hallo, Ik heb al sinds een aantal weken niet meer de mogelijkheid om online met de klantenservice te chatten.
Heeft hier iemand nog meer last van ?
De klantenservice kon mij niet helpen (telefonisch) omdat ik schijnbaar de enigste ben met dat probleem.
Een andere pc aangelsoten met kale installatie had hetzelfde probleem dus daar kan het niet aan liggen.
 
Teletweetje
De chat zal de eerstkomende tijd niet weer komen. Wat is uw probleem? Misschien dat ik u erbij kan helpen.
 
cammikaze
eigentlijk diverse problemen Frown
De PC problemen heb ik al zelf opgelost, behalve dan de lage snelheid Sad, maar nu heb ik nog een probleem met wap/internet/uploaden op mijn mobiel.
Gewijzigd door cammikaze op 25 november 2008, 09:03
 
Teletweetje
Ach op die manier. Helaas ben ik niet bekend met de mobiele telefonie, aangezien ik op de klantenservice van internet, vaste telefonie en televisie werk. Sorry, ik kan u hierbij niet helpen.
 
cammikaze

Quote

Teletweetje schreef:
De chat zal de eerstkomende tijd niet weer komen. Wat is uw probleem? Misschien dat ik u erbij kan helpen.


Maakt niet uit, nochtans bedankt voor de moeite om me te willen helpen.
Wat ik wel raar vind is dat er nergens op de site van tele2 een aanwijzing is te vinden dat de chat niet meer in gebruik is.
Als je iets op zoekt bij klantenservice staat er bijna altijd (nog) dat je contact kunt opnemen via de life chat.
Sad
Gewijzigd door cammikaze op 28 november 2008, 12:01
 
maxxminn
inmidels is dit veranderd
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'live chat klantenservice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 : 3 20 feb 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! Klacht over Tele2 : 4 08 sep 2015
Tele2 klanten test live tv app voor tablet en smartphone Algemeen : 2 14 aug 2014
Klacht klantenservice Algemeen : 4 28 okt 2013
Advertentie