Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Tele 2 Promokanaal
|
|
GVUlijn5 |
Geplaatst op 29 November 2008, 15:23
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 29 Nov 2008 |
Wie weet wat er met het Tele2 Promokanaal is gebeurd? Ik ontvang het niet meer! Als ik het selecteer krijg ik automatisch Nederland 1 Wie helpt mij uit de brand/Vriendelijk dank |
|
|
pedro |
Geplaatst op 09 December 2008, 18:03
|
Activiteit Berichten: 38 Lid sinds: 08 Jul 2008 |
die is er niet meer die werd standaard meegezonden maar sinds dat tele2 de rechten niet meer heeft van het voetbal is dat kanaal ook verdwenen. warom het niet meer wordt uitgezonden weet ik eigenlijk niet. daar zou je over moeten mailen/bellen met de klantenservice. overgens wat moet je met het promokanaal? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele 2 Promokanaal', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! | Klacht over Tele2 | : 4 | 08 Sep 2015 |
Tele 2 Verbinding Na Verhuising ERG traag ( help ) | Snelheid | : 2 | 17 Aug 2014 |
tp-link router 1043nd achter davolink 2020/tele 2 plaatsen mislukt | Helpdesk | : 10 | 18 Oct 2012 |
Tele 2 (1 tv digitaal en 2 analoog) en nog steeds rekening van UPC voor tv?? | Klacht over Tele2 | : 10 | 11 Apr 2012 |
draadloze tele 2 modem en het inpluggen van een draadloze home plug | Algemeen | : 2 | 08 Dec 2011 |
Advertentie