obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen Tel en Internet verbinding
Bokito
Vandaag opeens wel doorgeschakeld naar de technische dienst: nu was er opeens wel een grote storing geweest die blijkbaar al weer is opgelost...

...maar niet bij mij. (nog steeds "power rood" zoals het door Tele2 genoemd wordt)

Na even doorvragen blijkt het probleem in de wijkcentrale te zitten. Daar zal uiteindelijk iemand op locatie moeten gaan kijken.

Als ze mij nou ff vertellen wat ik moet doen, dan plug ik die boel zelf wel om... (ik heb nl het vermoeden dat er niet heel snel iemand zal komen, afgaande op de ervaringen die ik hier op het forum lees...)

Nog ff en ook ik trek de stekker uit Tele2...
 
Tele2 Webcare
Geachte Bokito

Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Zowel als uw gebruikersnaam op dit forum.
Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Alex Weijer
Tele2 webservice
 
Bokito
Vandaag mijn gegevens gestuurd aan de helpdesk: werd vrij snel teruggebeld en van goede info voorzien. Het mooiste van alles is dat de storing ook nog eens is opgelost!!

Al met al toch weer tevreden, maar ik heb wel een tip voor Tele2:

Hou klanten regelmatig op de hoogte van storingen die ze melden en stuur ze niet het bos in met vage details >> dat kweekt meer begrip voor de situatie.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen Tel en Internet verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Advertentie