Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Openen webpagina's traag of er volgt foutmelding
cornfed
Je hebt een standaard reply gekregen.
Dat e-mail adres is alleen op uitnodiging!
Anders wordt je niet geholpen.

Of bellen met de helpdesk of via het web formulier op de Tele2 site kan je contact opnemen.

Of je moet een uitnodiging krijgen...

 
roeland
Behalve LinkedIn heb ik dezelfde problemen bij de site van KLM.

Als ik een vlucht probeer te boeken hangt de site (Bestemming > data > Zoek). Het laatste in de pagina bron is een referentie naar "webtrendslive". Daarna hangt site en wil helemaal niet meer werken, totdat ik alle klm-cookies heb verwijderd.

Zelfde computer (laptop), zelfde browser, ander wifi netwerk (onbeveiligd wifi van de buurman) en er is geen probleem!

Heb jij ook hetzelfde probleem met de site van de KLM?
 
wahine
Wat een gedoe! Ik ben erg blij dat ik nu van Tele2 af ben. Ze hebben me netjes met 1 maand opzegtermijn laten gaan. Heb nu UPC, super snel, stabiel en lekker geregeld. GEEN problemen meer met Linkedin of andere sites!
 
franks
@ Wahine; Je bent overgestapt weg van Tele 2. Linkedin doet het nu weer gewoon. Ervaar je geen hinder van jouw nieuwe email adres op Linkedin?
 
wahine
Nope, sinds ik weg ben bij Tele2 heb ik 0,0 problemen met Linkedn of welke andere site dan ook.Grin

In de overgangsfase van Tele2 naar UPC (tot ik dus uiteindelijk overgestapt was) heb ik via een proxy server wel kunnen 'linkedinnen' maar dat was dus steeds gedoe met het over proxy surfen, en als ik wilde mailen er weer af omdat anders mijn uitgaande mailserver/stmp niet lekker werkte over de proxy...)

Tele2 heeft niets kunnen doen voor me. Wel 2 maanden mee bezig geweest, gebeld, teruggebeld, uren aan de lijn gezeten, steeds weer opnieuw alles testen en uiteindelijk was het mijn schuld of de schuld van Linkedin, maar absoluut niet de schuld van Tele2.
Als ik nu zie dat iedereen die Linkedin wil gebruiken er problemen mee heeft (hoor het nu ook om me heen nl!) dan lijkt het me een ernstig probleem van tele 2.. Linkedin is een steeds belangrijker wordende site....Vind het schandalig dat Tele2 er niets op onderneemt!Angry
 
wahine
of bedoel je met 'problemen met je email via linkedin' dat ik met een emailadres van tele2 op linkedin zat?
Ik gebruikte geen van de emailadressen die je bij tele2 krijgt, heb mijn eigen domein incl email, dus daar ook geen issue mee.
 
franks
Dank Wahine, voor je uitgebreide verslag. Ik doelde inderdaad op het laatste. Mijn Linkedin emails adres is een tele2 (xxx@zonnet.nl) adres.
Vraag me af of je dat kun veranderen. Ga daar gelijk eens mee aan de slag.
Switchen van provider komt in mijn geval dan ook neer op het vernieuwen van je email adres.
Kun je al je relaties / vrienden gaan zitten mailen dat ze het email adres moeten aanpassen. Zucht.
 
wahine
Volgens mij kun je gewoon via Linkedin een ander emailadres invullen, is GEEN probleem, want mensen die jou via linkedin mailen ('sent a message'Wink zien toch je mailadres niet. Ik heb al meerdere malen een nieuw adres gemaakt. (van werk / naar prive / naar eigen bedrijf en dus eigen emailadres) niemand heeft dat in de gaten. Je kan nu al een 2e adres aanmaken, bijvoorbeeld via Yahoo of Hotmail of als je iemand kent via Gmail ( moet iemand je uitnodigen) Ikzelf vind Gmail het handigst want je hebt bijna eindeloze ruimte en hoeft dus nooit meer iets te deleten!
Succes!Cool
 
wahine
En aan alle andere mensen die Linkedin problemen hebben: check ff mijn thread over 'websites laden traag of geven foutmelding' want daar heb ik bijna alle stappen beschreven die ik met Tele2 heb ondernomen alvorens ze me hebben laten gaan, nadat ik 2 maanden pas lid was van Tele2.. ze hebben me gewoon met 1 maand opzegtermijn laten vertrekken....
 
louisverhagen
Ik heb ook nu al een aantal weken last van het feit dat Linkedin slecht te benaderen is. Via mijn werk gaat het goed. Ligt dus echt aan Tele2

Ik woon nog geen km van de ptt centrale en haal toch maar 12 Mb/sec, upload zelfs maar 0,8 Mb/sec . Volgens mij woon ik dichtbij genoeg om de volledige 20Mb/sec te krijgen, en los hiervan is er natuurlijk 0,0 reden om niet de 1 Mb/sec upload te krijgen.

Van de week gebeld door tele2 of ik verder wil met ze.......
Online lijkt me wel wat 20 MB/sec met telefoon (en beperkt gratis bellen) voor €25
Lijkt me toch een betere deal.

louis
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Openen webpagina's traag of er volgt foutmelding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 Feb 2017
"Handleiding" Poorten openen in TG789BVN Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 Jan 2016
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 Jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 Jan 2016
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 Sep 2015
Advertentie