Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Openen webpagina's traag of er volgt foutmelding
vecht049
Beste Franks, Zoals gezegd gaat het niet alleen om linkedIn alleen is dat hier de gemeenschappelijke noemer. Voordat ik indertijd door had dat het aan Tele2 moest liggen heb ik een email gestuurd aan LinkedIn en keurig een email terug gehad. Het emailadres was niet zo moeilijk te vinden. Hier heb je het: customer_service@linkedin.com

Alles bij elkaar genomen wek je toch de schijn gelieerd te zijn aan Tele2

franks
Heb eerder al via Proxy servers gekeken en dat werkt. Sluit ook zeker niet dat dat de oorzaak bij Tele2 ligt.
Ze hebben er toch een handje van om aapassingen te doen die ervoor zorgen dat je vervolgens niet meer op internet kunt.
Een van de redenen om op Mac over te stappen was dat mijn Windows firewalls daar gek van werden.
Tele 2 ondersteunt Mac gebruikers overigens niet. Paar maanden geleden lag mijn mail er ineens uit.
Bij Apple moet je betalen voor hulp (50 euro per call) en Tele2 laat je ook stikken. Ben 2 volle dagen bezig geweest via fora als deze om met andere gebruikers een oplossing te vinden.
Zat hem in de poort instellingen van mijn mail account.

franks
@vecht049; als jij dat denkt, moet je dat vooral blijven doen.Smile

Ronald1981
heeft iemand de afgelopen dagen nog wat gehoord van Tele2?????

vecht049
Beste mensen,

Misschien is het goed om te kijken wat de overeenkomsten zijn met betrekking van onze ADSL verbinding met Tele2. Ik geef vast een voorzet. Misschien hebben jullie ideeën over items die relevant(er) zijn.
- Ik woon in Arnhem langs het spoor.
- Kwam via Zonnet via Versatel bij Tele2.
- Ging dit jaar van mijn oorspronkelijke Versatel/Zonnet abbonement (plus KPN bellen) over naar Tele2 (plus VOIP bellen).
- Router: Op de router staat met grote letters Tele2. Achterop in het klein: Davolink Model: DV-201AMR
- Als ik mijn IP nummer check dan staat hij op naam van Versatel zie:
http://www.utrace.de/ip-adressen/87.209.145.0-87.209.145.255

Misschien blijken er overeenkomsten te zijn. Ik ben benieuwd.

franks
Ik woon in Rotterdam in een rijtjeshuis in een rustige woonwijk
Ik kwam via Zonnet via Versatel bij Tele2.
Ik ben 3 jaar geleden over gegaan van mijn oorspronkelijke Versatel/Zonnet abbonement (plus KPN bellen) over naar Tele2.
Router: Op de router staat met grote letters Tele2. Achterop in het klein: Davolink Model: DV-2020
Ook mijn IP nummer staat op naam van Versatel / Ridderkerk; de overeenkomst is verder dat deze eveneens begint met 87.2xx.xx.xx
(Volledig IP adres openstellen is volgens mij niet handig.)

Ben benieuwd of er meer mensen volgen.

The Mees
Zijn er meer mensen die problemen hebben/hadden met hte openen van deze site, de tele2 site en enkele andere sites?

Ronald1981
Ik heb ook van Tele2 een DV-2020 modem. Volgens mij moeten honderden mensen deze hebben. Wij zijn de pechvogels waar bepaalde sites niet werken. tele2 doet er blijkbaar weinig mee gezien de reacties van overige gebruikers. Er zit voor mij dan ook niks anders op dan overstappen zoals andere dat ook gedaan hebben.

erikphs
Sinds enkele maanden heb ik ook problemen met het bezoeken van LinkedIn en de dating site Recon. Beide sites werken wel goed bij de buren, die geen Tele2 hebben.

Na wat zoeken hoorde ik van anderen met Tele2 dat zij ook dit probleem hebben, wat nog steeds niet door Tele2 is opgelost. Dus vandaag een melding bij Tele2 helpdesk gedaan.

Ik neem aan dat wanneer iedereen die dit probleem ervaart melding maakt op dit forum en een bericht stuurt aan de klantenservice van Tele2, ze er iets aan zullen doen. Dus nu nog maar even naar Twitter en Facebook. Die doen het (nog...?) wel.

Ik heb een Tele2 Davolink DV-2020 modem en gebruik een Mac (problemen doen zich voor in alle browsers).
Gewijzigd door erikphs op 14 December 2009, 13:08

vecht049
Ikzelf heb verschillende Macs maar ook een windows XP en ook de bewuste Tele2 Davolink DV-2020 router.
Zelf heb ik het idee dat het probleem weleens in de router zou kunnen zitten. Maakt inderdaad niet uit welke browser je gebruikt.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Openen webpagina's traag of er volgt foutmelding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 Feb 2017
"Handleiding" Poorten openen in TG789BVN Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 Jan 2016
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 Jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 Jan 2016
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 Sep 2015
Advertentie