Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Openen webpagina's traag of er volgt foutmelding
cornfed
@ erikphs

Ik ben toevallig ook lid van dit forum. Net als jij.
Als ik een blijk van medeleven wil uiten aan Trammelant, mag dat. Net als jij.
 
baatje30
@Cornfed

Je bent ook nog eens een heel behulpzaam forumlid dus ik begrijp zijn/haar reactie ook niet! Fijne kerstdagen in ieder geval.
 
Trammelant
Zojuist (ma 28 dec 2009, ca 15.00 u) een telefoontje gekregen van de Technische Helpdesk (bij monde van Jan Kees S.) dat de problemen zijn opgelost. En zowaar: ik kan weer als vanouds inloggen op LinkedIn en ook mijn beide LAN-poorten functioneren weer normaal. Het nieuw geleverde modem kan aldus retour afzender.

Overigens bleken de problemen - zoals ik op 16 oktober reeds had vastgesteld - inderdaad te wijten aan een rammelende firmware update (v1.34). Het zou de serviceorganisatie van Tele2 sieren, indien ze beter ging luisteren naar haar klanten, vooral als blijkt dat die klanten meer verstand van de materie hebben dan de zaffeltjes die de telefoons van de eerstelijns helpdesk bedienen... Enige flexibiliteit in het doorverbinden naar specialisten zou een eerste stap kunnen vormen.
Gewijzigd door Trammelant op 28 December 2009, 14:54
 
Tele-Em
Echt fijn voor jou, Trammelant, maar blijkbaar betekent dat niet dat het probleem hiermee voor *iedereen* is opgelost.
Hier nog steeds LinkedIn-problemen met Tele2-modem. Kan wel inloggen, maar verder dan profiel-scherm kom ik niet...
En jullie??
 
Trammelant
@Tele-Em: met de kennis over de aard van het probleem moet het mogelijk zijn om dat de helpdesk opnieuw onder de neus te wrijven. Het probleem was en is bekend, en nu dus ook de oplossing, te weten een tussentijdse update van de firmware voor DV-2020.

Eerdaags wordt er - voor zover ik heb begrepen - een definitieve versie 1.35 uitgerold voor alle klanten, echter het blijkt dus mogelijk (de aanhouder wint) om die nu reeds te krijgen. Het is niet mijn gewoonte om personen met naam en toenaam op het web te vermelden, maar J. K. S...... (3e lijns helpdesk = technische helpdesk) weet van de hoed en de rand.

Suc6!

MOD EDIT:

Namen noemen zonder toestemming van de medewerkers van Tele2 mag niet!
Dat geldt ook voor de namen van leden, crew en dergelijke. Daarom hebben we allemaal een nick.

Het heeft ook geen enkele zin. De genoemde persoon is niet direct bereikbaar.
En Tele2 weet overal al vanaf. Ze lezen immers altijd hier mee op het forum.


Gewijzigd door cornfed op 29 December 2009, 13:13
 
cornfed
Er zal de komende weken een nieuwe firmware op de routers gezet worden door Tele2.
Ze doen dat niet individueel per router, omdat het te arbeidsintensief is. Het gaat dus per batch.
Als ze allemaal tegelijk updaten en er gaat iets mis, heeft iedereen een probleem en de helpdesk kan dat sowieso niet aan.
Vernomen uit betrouwbare bron..

Hopelijk zal dit de problemen oplossen bij jullie.
Gewijzigd door cornfed op 29 December 2009, 13:29
 
Tele2 Webcare
Geachte klanten van Tele2,

Zou een ieder die nu nog problemen ondervindt met het bezoeken van Linkedin, een email kunnen sturen naar webservice@tele2.nl met daarin vermeld:
Uw Tele2 gebruikersnaam
Uw Problemen met Linkedin
De link naar dit topic en uw gebruikersnaam op dit topic

Wij zullen uw problemen dan individueel zo spoedig mogelijk oplossen.

Bij voorbaat dank,
WebService Tele2
 
whoehahaha
"En Tele2 weet overal al vanaf. Ze lezen immers altijd hier mee op het forum."

Eergister gebeld, maar toen had de helpdesk medewerker er nog nooit van gehoord.

Misschien een leuke voor de tele2 faq!
 
cornfed
Ha, ha, inderdaad. Ik moet me verbeteren..

"En Tele2 weet overal al vanaf. Ze lezen immers altijd hier mee op het forum. Behalve de helpdesk."

Communicatie tussen de afdelingen is altijd een zwak punt geweest van Tele2.
Maar ik bedoelde de specialisten en management van Tele2...
 
leeg
Bij tele2 iets beter dan bij alice.
Bij Alice doen ze allemaal of ze niks weten enz.
ja u storing komt denk ik door de sneeuw.
Even navragen XD
Ja meneer het ligt aan het weer.
Goedenmiddag
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Openen webpagina's traag of er volgt foutmelding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 Feb 2017
"Handleiding" Poorten openen in TG789BVN Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 Jan 2016
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 Jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 Jan 2016
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 Sep 2015
Advertentie