Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Openen webpagina's traag of er volgt foutmelding
BMW318TI
Alles doet weer zoals het hoort!
Alleen ping is hoger geworden 52ms i.p.v. 42 ms.

kobus1960
Ook een modemupdate gehad?
Gaat het toch nog goedkomen dan, post eens een result van www.speedtest.net. ?
Gewijzigd door kobus1960 op 11 January 2010, 21:34
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

BMW318TI
Nee ze zeiden dat overhitting problemen waren in de centrale.
Toen vroeg ik het nog een keer waarom ze dan niet vermelden op hun site. Kreeg als antwoord: we weten niet precies wat de oorzaken zijn. Maar gelukkig doet het weer!

679406155

louisverhagen
Ik heb in december een aantal keren met de helpdesk aan de lijn gezeten. Ze erkenen het"linkedin"probleem en ze werken er aan.

Maar er zijn nog vele andere pagina's die hetzelfde probleem hebben.
probeer maar eens een vlucht te boeken bij www.brusselsairlines.com . Krijg je heel vaak een time out. Niet als ik via een andere provider verder ga.
Bumastemra hetzelfde probleem.

Het is echt een bagger DNS server die ze hebben.

Nu zijn er twee opties. a) Ze werken er heeeeel hard aan en het is een zeer complex probleem. Dan denk ik waarom lukt het de rest van de providers wel. b) ze doen er niks aan.

Zowel bij a als b trek ik de conclusie laat ik maar weer eens naar een echte provider gaan want ik ben het zat. Dus geen cheapsheep voor mij maar bv online is meteen goedkoper.

Louis

kobus1960
Oke, dan heb jij je probleem in ieder geval opgelost, hoop dat je van de
volgende provider meer plezier hebt.

Chuck
Hallo allemaal,

Ik heb het advies van dit forum om de helpdesk te bellen opgevolgd. Ik heb gemeld dat ik problemen had met LinkedIn, en dat dat ook uitgebreid op dit forum staat.

Toen werd ik doorverbonden met de technische dienst. Daar gevraagd om een modem update. Daar bleek dat er al een tijd een update werd aangeboden aan mijn modem, maar die werd niet opgepikt. Misschien omdat ik te veel getweaked had aan de instellingen: geen default IP adressen voor modem en LAN.

De TD stelde voor het modem te resetten naar default instellingen, en doorgenomen welke instellingen Tele2 zou terugzetten, ook voor wifi. Let ook op inlognaam en password!

Toen opgehangen, hebben ze alles gereset, geupgrade en instellingen terug gezet. En ze belden netjes terug voor de laatste dingetjes en check.

Binnen een kwartier nadat ik belde opgelost, en LinkedIn werkt als een zonnetje!

Succes!

kobus1960
Dank voor je feedback!!

erikphs
Enkele dagen na de modem firmware update werd ik gebeld door iemand van Tele2 om te vragen of alles nu goed werkt. Ja dus. LinkedIn (en ook andere sites die niet werkten) werken weer normaal. Toen geen snelheidstest uitgevoerd.

Zojuist via www.speedtest.net onderstaande testresultaten verkregen. (klik op het plaatje om zelf de test te doen)

688158936

12 Mb voor iets wat voor 20 Mb wordt verkocht, en dat om 2:30 u in de nacht.
Eerst nog eens overdag kijken, hoe het dan met de snelheid is gesteld.
Gewijzigd door erikphs op 20 January 2010, 01:39

kobus1960
Tele2 verkoopt het 20Mb pakket als TOT 20 Mb.
Haal je meer dat 50 %, voldoen zij............................
e.e.a. hangt van factoren af. zoals afstand tot wijkcentrale, afstand modem tot huisaansluiting telefoon,
gebruikte kabels in je eigen setting enz enz.
Eens, het is een verkoop praatje, het "TOT" wordt echter wel vermeld.

erikphs
En dit is het resultaat via www.speedtest.net overdag

688744088

en pingtest.net (wat dat dan ook moge betekenen...)

8339607

Het vreemde is echter dat downloaden van films toch regelmatig wordt onderbroken.
Als ik het netwerk van de buren gebruik, gaat het altijd foutloos.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Openen webpagina's traag of er volgt foutmelding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 Feb 2017
"Handleiding" Poorten openen in TG789BVN Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 Jan 2016
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 Jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 Jan 2016
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 Sep 2015
Advertentie