Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
telefoonnummer veranderd
|
|
johnic |
Geplaatst op 26 August 2009, 22:05
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 13 Aug 2008 |
Ik heb sinds vandaag een nieuwe modem geinstalleerd (omdat de oude door blikseminslag kapot is gegaan) Internet en telefoon doen het weer alleen hebben wij in een keer een ander telefoonnummer. Nu vermoed ik dat dit nummer tijdelijk is (is volgens mij ook gebeurd toen ik voor het eerst bij Tele2 kwam. Toch zegt iets in mij dat dit niet klopt, kan iemand mij helpen? Groeten Johan |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 27 August 2009, 13:41
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Volgens mij heb je gelijk. Er klopt iets niet! Werkt je normale telefoonnummer niet meer dan? Wat gebeurt er of hoor je als dat nummer belt? Ik zou contact opnemen met de helpdesk. Jezelf als ons (forum), kunnen we niet veel voor je doen. Alleen Tele2 kan dat. Gewijzigd door cornfed op 27 August 2009, 13:42 |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 28 August 2009, 08:26
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Geachte Johnic, Het kan zijn dat je je telefoon aangesloten hebt op Tel2 ipv Tel1, op Tel2 wordt het tijdelijke nummer soms bewaard en je eigen telefoonnummer verschuift dan naar Tel1. Mocht je toch met deze informatie niet verder kunnen komen verzoek ik je om een e-mail te sturen naar webservice@tele2.nl met je klantgegevens en een link naar dit forum. Ik ben een medewerker van Tele2 en zou je graag willen helpen. Met vriendelijke groet, Webservice Tele2 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefoonnummer veranderd', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
telefoonnummer | Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) | : 4 | 23 Aug 2015 |
Contract veranderd?? | Algemeen | : 23 | 05 Jul 2011 |
telefoonnummer | Tele2 vaste telefonie (analoog) | : 22 | 27 Dec 2010 |
hoofdkantoor+mogelijk telefoonnummer. | Algemeen | : 14 | 22 Nov 2010 |
telefoonnummer klantendienst | Algemeen | : 4 | 31 Jul 2010 |
Advertentie