obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Contract veranderd??
sistaSunshine
Ik ben sinds 2007 aangesloten bij Tele2 internet en vaste telefonie,in 2009 netjes laten verlengen,want ik had geen klachten.Ik belde na 20:00u en in het weekend gratis naar vaste nummers,nix aan de hand...
In februari werd ik ineens afgesloten zonder waarschuwing vooraf..bellen kon niet,internetten n dag later ook niet..
dus met n mobieltje bellen,bellen,nog ns bellen...mn betalingen waren niet binnen gekomen..??
Na veel fax en scan werk alles uiteindelijk rechtgezet..hehe,tot gisteren..weer geen telefoon??toch maar ffe gebeld(weer met mobiel,nu meer dan n uur)en na zeker 5 keer doorverbonden geweest te zijn,heb ik de knop maar ingedrukt,want mijn knop draaide om..
Ik blijk dus niet meer gratis te bellen..(niet van op de hoogte gesteld)heb ineens hoge rekeningen(waarvan ik niets afwist)die verzonden zijn naar mijn tele2(waar ik nooit heb gekeken..tot vandaag)via automatische incasso,werd er altijd netjes 38,90 afgeschreven(omdat ik dus echt savonds en de weekenden belde naar fam.en vrienden),mn rekeningen bleken hoger(toch gek dat ze dat niet ook afschrijven,maar blijkbaar opsparen om je om de 2 a 3 maanden onverwachts af te sluiten..)Volgens een medewerkster was ik vorige maand bij met betalen,nu ineens weer niet..ontving een acceptgiro,want automatische incasso was mislukt..van 38,90(niet hoger)
Ik weet niet wanneer,en hoe mn contract veranderd is(loopt tot 27-11-2011)heb dit probleem sinds n paar maanden dus..niets van vernomen,niets bij de post,en sinds vandaag weet ik ook dat Tele2 niets heeft vezonden omtrent een verandering naar mijn Tele2..De medewerksters staan je niet echt klantvriendelijk te woord,faxen raken kwijt,betalingen ook,scans van je bankzaken willen ze wel,maar je hoort niet of ze het nou door hebben of niet,kopietjes worden niet geacepteerd..wat n gedoe allemaal,ik kan weg,voor 155,-ben ik overal van af..maar t is toch niet normaal dat je niets weet van niet meer gratis bellen,en niet wordt gewaarschuwd voor n achterstand???Oja,net werd ik gebeld..door n pratende computer van Tele2..;U BENT AFGESLOTEN>>>>

JOH??????????????Beetje laat he??Sad
Grin
 
kobus1960
De enige die jou met dit verhaal zou kunnen helpen is de hier regelmatig
aanwezige " Danielle van Tele2 Webcare" , dat kan even een dagje duren.

Het is misschien (no offence) wel zinvol in het vervolg wat met leesbare
zinnen cq. leestekens te doen. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Het is altijd zo dat als je een nieuw contract aangaat, het oude ophoudt te bestaan.
Je kan dus niet zomaar ervan uitgaan dat alles bij het oude blijft.
Daarom wordt er ook altijd een voice log gemaakt waarin je expliciet het nieuwe contract goedkeurde.
Ook is daarbij normaal dat je de verder details per post krijgt toegestuurd. Er is immers een zichttermijn van 7 dagen van toepassing.

Heb je het nieuwe contract samen met de voorwaarden gekregen toentertijd?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
sistaSunshine
Ik ben geen nieuw contract aangegaan,heb enkel mn oude contract laten verlengen.
Het verlengde contract heb ik niet per post,en tevens niet per mail ontvangen.
Alles werd mondeling toegezegd,alles zou bij het oude blijven..met 1 verschil;een USB stick om met je laptop overal te kunnen surfen.

Danielle van Tele2 ben ik al op veel pagina's tegengekomen,ik hoop dan ook dat ze me kan helpen,kijk,als het zo is dan is het zo,maar ik had het allemaal wat netter gevonden als ze me ervan op de hoogte hadden gebracht dat er ineens wat bleek te veranderen.Maar gisteren werd het me pas allemaal uitgelegd,toch fijn,aangezien mn contract in november afloopt.




GrinHoop dat ik(no offence)genoeg leestekens heb geplaatst?Wink
Grin
 
toetsie
Je hoeft een contract toch helemaal niet te verlengen?
Na de minimale contractduur loopt het contract toch gewoon door, tenzij je het opzegt.
 
sistaSunshine
Ik ben in november 2009(net voor het einde van de eerste 2 jaar)telefonisch benaderd om het te velengen(onder dezelfde voorwaarden+usb-stick),of het op te zeggen,dus aangezien ik geen klachten had,heb ik er toen voor gekozen te verlengen voor nog ns twee jaar.
Smile
Grin
 
toetsie
Ik ben al een jaar of acht bij deze toko en ben nog nooit gebeld om mijn contract te verlengen.
Als je een contract afsluit hoor je daar sowieso een bevestiging van te krijgen, hetzij per email of per post.
Als je telefonisch een contract afsluit hoort daar een voicelog van gemaakt te worden.
Als er geen voicelog gemaakt is wordt de aanvraag ook niet in behandeling genomen, weet ik uit eigen ervaring.
 
sistaSunshine
Nou,ik vond het ook vreemd toendertijd,maar een voicelog..begint toch als er wordt gezegd;dan start ik nu de opname?

...dat ging toen niet zo,het was n gesprek van nog geen (tele)2 minuten,waarin er geen sprake was van wat voor opname dan ook,ik hoefde enkel ja te zggen en alles was geregeld.(tele)2 jaar opnieuw hetzelfde abonnement,maar met als extraatje;de usb stick..zo was de Cheap deal..Daarover heb ik ook geen klachten verder.
Ik wil gewoon weten wanneer mn contract is veranderd,want het is niet veranderd in nov 2009(tijdens dat korte gesprek van hun kant)maar ergens in december 2010.En telefonisch schijnt niemand te kunnen achterhalen waar het nou mis is gegaan.De medewerksters staan je even te woord,krijgen geen gelijk,en weten dan niet hoe snel ze je moeten doorverbinden,enz.enz.

Standaard krijg je te horen dat het hun daar niet om gaat..hun gaat het om de betaling die ''kwijt is'',ik ben geen administratief medewerkster,maar ik mag al t werk doen.
Die betaling komt wel goed..wordt binnen no time weer aangesloten(als ze m deze keer kunnen vinden dan),mij gaat het om het feit dat ze tussentijds iets veranderen,zonder mij op de hoogte te hebben gesteld van het niet meer gratis bellen!En over het feit dat ze ondanks een machtiging op mijn bankrekening voor het maandelijks bedrag,dan enkel de abonnementskosten incasseren..en niet wat daar na hun verandering nog even bovenop schijnt te komen.Kijk,ik weet dat als je boven je normale kosten uitkomt,dat je dan meer moet betalen,no problem!Maar waarom incasseren ze dat dan niet?Dan sta je stom te kijken,als blijkt dat je al meer dan een half jaar niet meer gratis belt,ervan uitgaat dat het wel goed zit met die automatische incasso,en dan maanden na dato,(pas nadat je zelf ns gaat zoeken en vragen,erachter komt dat ze je kosten die je dan maakt )open zijn blijven staan.Ik heb ze toch gemachtigd?

gedoe allemaal,ik was zeer teverden,tot een half jaartje geleden alles begon..was het maar vast november,dan stap ik over,maar heb gehoord dat ze je dan na maanden/jaren nog vreemde bedragen willen laten betalen.Ik ben benieuwd...

Samenvoegen aan juni 08 2011 10:38:49:
mn excuses voor het wegvallen van sommige letters...lijk wel n analfabeet zo..Wink
Gewijzigd door sistaSunshine op 08 juni 2011, 10:38
Grin
 
toetsie
Als je naar "Mijn Tele2" gaat, dan kun je daar je abonnementsgegevens bekijken als het goed is.
 
sistaSunshine
U bent ingelogd als: xxxxxxxxxxxx
•Uitloggen
myWijzigen klant gegevens:Klant overzicht Mijn Tele2
Welkom op uw persoonlijke klantpagina. Hier kunt u de status van uw bestelling volgen, uw e-mail lezen, uw rekeningen bekijken en uw persoonlijke gegevens wijzigen.


Abonnementgegevens
U heeft de volgende producten diensten.


Bestelling 25-11-2009 Actief
Status Pakket
Registratieformulier
•Tele2 Internet Thuis en Onderweg Start (2P)

Bestelling 17-11-2007 Niet actief
Status Pakket
Registratieformulier
•Tele2 Compleet Laptop




Heb het even geplakt;zoals je ziet,is er wat veranderd..op 25-11-2010,

U bent ingelogd als: xxxxxxxxxxxx
•Uitloggen
Wijzigen klant gegevens:Klant overzicht Facturen overzicht Mijn Tele2 - Overzicht facturen
Hieronder staan uw laatste facturen. Indien beschikbaar kunt u op het factuurnummer klikken om de factuur te bekijken.

Overzicht facturen voor xxxxxxxxx Klantnr.: 1965881

Factuur nummer Factuur datum Bedrag (incl. BTW)
NL1102179933 26-05-11 76.79
NL1101719592 26-04-11 74.76
NL1101265711 26-03-11 93.46
NL1100806318 26-02-11 38.90
NL1100355888 26-01-11 38.90
NL1005393090 26-12-10 38.90
NL1004945075 26-11-10 38.90
NL1004499494 26-10-10 38.90
NL1004049786 26-09-10 38.90
NL1003581394 26-08-10 38.90
NL1003135421 26-07-10 38.90
NL1002670339 26-06-10 38.90
NL1002195102 26-05-10 38.90
NL1001754173 26-04-10 49.27
NL1001296770 26-03-10 45.30
NL1000820008 26-02-10 49.46
NL1000361772 26-01-10 42.85

De verbruikskosten sinds uw laatste afrekening zijn onbekend.


--------------------------------------------------------------------------------

ik zou het nog allemaal snappen,als ik tot en met februari gratis belde(zoals je ziet)en daarna ineens niet meer).......en daarvoor dan weer af en toe wel,dan niet,dan wel,dan niet....wat n zooitje

Edit MOD; Vanwege privacy even je naam onleesbaar gemaakt.
Gewijzigd door kobus1960 op 08 juni 2011, 13:10
Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Contract veranderd??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoezo Nieuw Contract bij Tele2?!? Klacht over Tele2 : 13 17 jul 2013
Contract Tele2 Internet opzeggen kan niet?? Klacht over Tele2 : 10 29 feb 2012
per direct contract ontbinden Klacht over Tele2 : 9 26 okt 2011
[Ervaring] Ontbinding contract door te lage snelheid voor HD TV diensten : 17 23 mei 2011
Contract verlengd Opleveringsproblemen : 2 14 jun 2010
Advertentie