Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
Pagina 2 van 2: 12
|
internet valt steeds uit
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 04 January 2010, 09:22
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Helpdesk is in staat de lijn te checken, of er iets fout zit, probeer dat eens idd.
Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 04 January 2010, 16:18
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
De algemene oproep van Webcare aan iedereen was een vergissing van Tele2. Op hun verzoek heb ik deze post aangepast. Zij werken uitsluitend op uitnodiging. Dus, als zij je naam noemen en vragen te reageren, wordt er ook echt gereageerd. Andere leden die naar het mail adres mailen, krijgen een standaard mail. Zie post hieronder. Voor alle duidelijkheid! Dit is het beleid van Tele2 zelf! Niet van ons (moderators/beheerders) op dit forum! Wij staan voor een open dialoog met de klanten van Tele2! Wij hebben dit ook kenbaar gemaakt naar Tele2! Cornfed Beheerder. Gewijzigd door cornfed op 06 January 2010, 10:07 |
|
|
boertje |
Geplaatst op 06 January 2010, 09:54
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 03 Jan 2010 |
Zijn er al verbeteringen bij mensen? Bij mij nog niet. @webservicetele2 Ik heb je ook een mail gestuurd maar nog geen antwoord gehad, zou je een schatting kunnen geven wanneer die behandeld wordt? alvast bedankt Krijg ik zojuist het volgende antwoord: Quote Het WebServiceTele2-team heeft zich tot taak gesteld om te reageren op diverse vragen, mogelijke onduidelijkheden of klachten op het internet over de producten van Tele2. Het WebServiceTele2-team is echter geen vervanging voor de bestaande klantenservice van Tele2. Neemt u in dit geval alstublieft contact op met Tele2 op telefoonnummer 0900-2411602 [lokaal tarief]. Sorry maar wat hebben we hier nou aan, eerst melden dat je een mailtje kan sturen en vervolgens zo'n antwoord terug sturen.. Dus maar is contact met de helpdesk opgenomen, lijntest uitgevoerd en niks te zien aangezien ik op het werk zit moet ik vanavond maar weer is verder kijken en nog maar een keer het modem resetten en weer waarschijnlijk weer bellen. Gewijzigd door boertje op 06 January 2010, 09:23 |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 06 January 2010, 12:18
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Geachte Boertje, Namens Tele2 zou ik u graag mijn excuses willen aanbieden. Vanwege een fout aan onze zijde heeft u een standaard antwoord ontvangen via de email. Graag zou ik u verzoeken om nogmaals een email te sturen met uw gegevens. Op die manier kan ik uw klacht alsnog naar behoren afhandelen. Met vriendelijke groet, WebService Tele2 |
|
|
boertje |
Geplaatst op 06 January 2010, 12:26
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 03 Jan 2010 |
@webservicetele2 Oke kan gebeuren, heb de mail nogmaals verzonden. In ieder geval bedankt voor de snelle reactie! |
|
|
boertje |
Geplaatst op 07 January 2010, 17:43
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 03 Jan 2010 |
Probleem lijkt nu opgelost, geen idee of er wat gedaan is maar de laatste paar uur geen time outs meer gehad. |
|
|
Jboetzer |
Geplaatst op 29 August 2010, 15:24
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 29 Aug 2010 |
Ik heb hetzelfde probleem. Msn en spelletjes die continue online zijn vallen regelmatig uit. Ik ben al heel lang klant van Tele 2 (nog uit de zonnet tijd) en heb eigenlijk nooit problemen gehad. Sinds een tijdje valt regelmatig de verbinding weg. Het ligt niet aan 1 pc ofzo. We hebben 2 laptops die draadloos werken en die vallen ook regelmatig uit. Op alle 3 de laptops/pcs staat anti virus. Wat zou ik kunnen doen? |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 29 August 2010, 16:06
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Hopen dat Danielle van Tele2 Webcare meeleest, en dat zal niet eerder zijn dan morgen. Dan krijg je een uitnodiging tot het versturen van je gegevens en wordt je geholpen. Het is een hier (zoekt en gij zult vinden) ruim bekend probleem. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet valt steeds uit', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 2 | 04 Dec 2024 |
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan | Tele2 Internet beveiligingspakket | : 2 | 22 Nov 2018 |
Internet ineens te traag voor tv | Snelheid | : 2 | 09 Jan 2016 |
Savonds traag internet | Snelheid | : 8 | 04 Jan 2016 |
Geen internet bij toevoegen tv dienst | Algemeen | : 3 | 12 Oct 2015 |
Advertentie