Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
Verbinding HD TV en andere zaken
|
|
patrickvl |
Geplaatst op 09 March 2010, 22:27
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 42 Lid sinds: 16 Feb 2010 |
Hallo Frans, Als ik je bericht lees, lijkt het alsof ik mijn eigen verhaal teruglees. Er is bij mij zelfs een monteur geweest om mijn telefoonlijnen te checken en te vernieuwen, maar nog steeds hetzelfde. Ook ik heb haperende beelden, irritante geluiden en af en toe zwart beeld. Decoder resetten bij zwart beeld en het werkt weer ). Ik heb wel te horen gekregen dat het allemaal bekende problemen zijn en dat die nog in maart verholpen moeten zijn. Ik moet wel toegeven dat ik hetzelfde gevoel heb als jij. De ADSL lijn.......... is die wel snel genoeg. Ook ik betwijfel het. Ik wacht de maand maart even af. De problemen zouden te maken hebben met de nieuwe decoders. Als het na maart niet verbeterd is, wil ik alsnog van tele2 af. Uiteraard hoop ik dat de problemen gewoon oplost worden. Over voetbal: Betalen per wedstrijd is inderdaad duur. Ik heb gelezen dat vanaf het volgende seizoen er een abonnementsdienst komt en dat het 12,50 p maand gaat kosten. Dat vind ik wel een nette prijs. Ik zou de moed nog even niet opgeven. Groeten Patrick |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 10 March 2010, 14:55
|
Official van Tele2 ![]() Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Forumleden, Zoals ik van de week op dit forum heb geplaatst zijn de problemen die jullie beschrijven bij ons bekend. Vanaf 16 maart zal er een software-update komen die deze problemen verhelpt. Dit kan twee dagen duren voordat dit bij al onze klanten is doorgevoerd. Eredivisie Live wordt nu in de vorm van een pay per view aangeboden voor 6,99 euro. Vanaf het nieuwe voetbalseizoen zal dit in abonnementvorm worden aangeboden voor 12,50 per maand. Ik hoop jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
joyce |
Geplaatst op 10 March 2010, 16:08
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 15 Lid sinds: 10 Feb 2010 |
Hoi Danielle, En is het ook nog steeds waar dat we dan de zenders ned 1, 2 en 3 EINDELIJK in HD krijgen? |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 10 March 2010, 16:24
|
Official van Tele2 ![]() Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Hoi Joyce, Dat klopt, NL1, NL2 en NL3 zullen vanaf half maart in HD beschikbaar zijn. Medio zomer wordt er een nieuw HD-zenderpakket geïntroduceerd, waarbij nog meer zenders in HD uitgezonden zullen worden. De zenders en de kosten voor dit pakket worden t.z.t bekend gemaakt. Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
joyce |
Geplaatst op 10 March 2010, 16:38
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 15 Lid sinds: 10 Feb 2010 |
Ok Danielle, we wachten af of er verbetering komt... Wordt de kwaliteit van de rest van de zenders ook nog beter, op dit moment zijn een aantal zenders echt bagger... Een nieuw HD pakket waarvoor ik moet betalen? En wat is er nog over van de beloftes uit onderstaand mailverkeer? Mijn vraag aan tele2: En nou ben ik ook wel eens benieuwd hoe jullie in 'leugens' over HD tv werwikkeld zijn geraakt. Straks moet ik de rest 'bijkopen' zeker? Daar pas ik voor want jullie hebben mij mondeling (is ook bindend) belooft dat hoe dan ook einde 2010 vrijwel alle zenders in HD zijn. Antwoord 1 van tele2: Wat betreft de HD-zenders is het afhankelijk van de zender zelf. Als bijvoorbeeld SBS6 niet in HD uitzendt, dan kan dat ook niet zo bij jullie uitgezonden worden op de TV, omdat er dan dus geen HD-versie van bestaat. Op dit moment klopt het dat u via ons product NL1, NL2 en NL3 in HD kan kijken en ons doel is om alle zenders in HD uit te zenden. Echter kan ik je helaas op dit moment geen exacte datum daarover berichten. Antwoord 2 van tele2: Op dit moment zijn de standaard kanalen NL1, NL2 en NL3. Spoedig zullen de overige kanalen ook in HD kwaliteit zijn. Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben. Groet, Joyce |
|
|
Frans1954 |
Geplaatst op 10 March 2010, 16:56
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 31 Lid sinds: 09 Mar 2010 |
Vreemd ik ben eigenlijk benieuwd welke kanalen nu al in HD uitgezonden worden? Waar heb ik anders een Hd decoder voor genomen? me voetbal kwijt slecht beeld! Die 12,50 voor eridivisie live maak mij niet meer uit ik heb al besloten om bij tele2 weg te gaan. Ik ben misleid en mis me voetbal wat in maart beloofd was. Als geste lijk het me dat tele2 ons gewoon als oud eridivisie live klanten een flinke korting ter hoogte van het normalen maandbedrag te geven omdat het schijnbaar niet lukt het abbonement te geven. |
|
|
Frans1954 |
Geplaatst op 10 March 2010, 18:32
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 31 Lid sinds: 09 Mar 2010 |
EDIT:TELE2 aanbieding. TV ervaren in HD kwaliteit High Definition Television (HDTV) is TV kijken op zijn mooist: haarscherpe beeldkwaliteit, levendige kleuren en spraakmakend mooi geluid. Het brengt de TV opnames in je huiskamer! Met High Definition Television oftwel HDTV ben je klaar voor het TV kijken van de toekomst. Het grote voordeel van HDTV is het grotere aantal beeldlijnen. Daardoor wordt het beeld veel scherper. Dat is vooral prettig bij de steeds groter wordende televisies. En bestel je nu HDTV? Dan ontvang je Nederland 1, 2 en 3 in HD erbij. Beleef de Olympische Spelen in februari of het WK voetbal in juni in haarscherpe HD kwaliteit. Het is nu al maart en nog geen hd tv ,haarscherp nee dus schokkerigge beelden,mooi geluid nee snerpgeluiden tussen door. Dit is misleiding TELE2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
famlimburg |
Geplaatst op 10 March 2010, 18:36
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 103 Lid sinds: 30 Apr 2007 |
Lekker hoor de geplande update zal nu pas eind Maart plaats vinden, beetje schandalig eigenlijk. |
|
|
henk05 |
Geplaatst op 10 March 2010, 19:54
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 59 Lid sinds: 22 Feb 2010 |
Ik lees net dat we de Olympische Winterspelen van 2014 in HD kunnen zien bij Tele2! ![]() |
|
|
famlimburg |
Geplaatst op 10 March 2010, 21:00
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 103 Lid sinds: 30 Apr 2007 |
Lees deze mail dan ook ff, over GOED LEZEN GESPROKEN !!!!! Eerst is er half maart gecommuniceerd, maar dit is veranderd in eind maart. De update van de software zal dus eind maart plaatsvinden. Excuses voor de eerdere communicatie van half maart. Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding HD TV en andere zaken', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 2 | 04 Dec 2024 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
Trage internet verbinding | Snelheid | : 1 | 18 Dec 2014 |
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet | Algemeen | : 2 | 12 Sep 2014 |