Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
Pagina 2 van 2: 12
|
Telkens teruglopende snelheid.
|
|
alderwood |
Geplaatst op 09 December 2008, 08:27
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 04 Dec 2008 |
Quote cammikaze schreef: Quote alderwood schreef: Overigens waarom geven ze je een splitter als dit overbodig is? Die splitter is nodig als je nog een in gebruik zijnde "vaste" telefoon aansluiting hebt buiten de tfn die je via T2 krijgt. en die heb ik, dus analoog van KPN, geen telefoon van Tele2. Bedankt voor de info, dus splitter er uit is geen optie. |
|
|
cammikaze |
Geplaatst op 09 December 2008, 16:49
|
Activiteit » parkstad Berichten: 61 Lid sinds: 15 Jun 2008 |
Tja, dan ben ik verders ook overvraagd, het enigste wat ik kan indenken is dat er toch ergens iets in je firewall verkeerd staat. Ik weet het even niet zeker, maar kijk eens bij je beveiligings settings voor de tcp e.d. in windows |
|
|
alderwood |
Geplaatst op 09 December 2008, 18:00
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 04 Dec 2008 |
Quote cammikaze schreef: Tja, dan ben ik verders ook overvraagd, het enigste wat ik kan indenken is dat er toch ergens iets in je firewall verkeerd staat. Ik weet het even niet zeker, maar kijk eens bij je beveiligings settings voor de tcp e.d. in windows Ik gebruik ZoneAlarm al jaren, dat ken ik vrij goed en daar is niets mis mee. Die TCP settings laat ik zo, want dat is acacadabra voor me. Ik downloade TCPOptimizer exe want ik begreep, dat dit het allemaal wel optimaal zou instellen. Dus niet, gaf ook een uitgebreid scherm waar ik mij niet in moet verdiepen. Ik ben er heilig van overtuigd, dat het niet aan mijn soft/hardware ligt. Het zou Tele2 tot eer strekken als zij eerlijk zouden toegeven wat er precies speelt. Wat doen ze anders in die centrale? |
|
|
cammikaze |
Geplaatst op 09 December 2008, 18:33
|
Activiteit » parkstad Berichten: 61 Lid sinds: 15 Jun 2008 |
Quote alderwood schreef: Quote cammikaze schreef: Tja, dan ben ik verders ook overvraagd, het enigste wat ik kan indenken is dat er toch ergens iets in je firewall verkeerd staat. Ik weet het even niet zeker, maar kijk eens bij je beveiligings settings voor de tcp e.d. in windows Ik gebruik ZoneAlarm al jaren, dat ken ik vrij goed en daar is niets mis mee. Die TCP settings laat ik zo, want dat is acacadabra voor me. Ik downloade TCPOptimizer exe want ik begreep, dat dit het allemaal wel optimaal zou instellen. Dus niet, gaf ook een uitgebreid scherm waar ik mij niet in moet verdiepen. Ik ben er heilig van overtuigd, dat het niet aan mijn soft/hardware ligt. Het zou Tele2 tot eer strekken als zij eerlijk zouden toegeven wat er precies speelt. Wat doen ze anders in die centrale? Gelijk heb je, als je er geen verstand van hebt kun jer beter afblijven is mijn advies. Meestal maak je meer "kapot" dan dat je er mee opschiet, net zoals met al die spyware verwijderaars e.d. Je betaald T2 dus dan moeten zij ook maar eerst proberen om het op te lossen, of iemand anders moet hier nog met een idee komen |
|
|
alderwood |
Geplaatst op 09 December 2008, 20:43
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 04 Dec 2008 |
Quote cammikaze schreef: Quote alderwood schreef: Quote cammikaze schreef: Tja, dan ben ik verders ook overvraagd, het enigste wat ik kan indenken is dat er toch ergens iets in je firewall verkeerd staat. Ik weet het even niet zeker, maar kijk eens bij je beveiligings settings voor de tcp e.d. in windows Ik gebruik ZoneAlarm al jaren, dat ken ik vrij goed en daar is niets mis mee. Die TCP settings laat ik zo, want dat is acacadabra voor me. Ik downloade TCPOptimizer exe want ik begreep, dat dit het allemaal wel optimaal zou instellen. Dus niet, gaf ook een uitgebreid scherm waar ik mij niet in moet verdiepen. Ik ben er heilig van overtuigd, dat het niet aan mijn soft/hardware ligt. Het zou Tele2 tot eer strekken als zij eerlijk zouden toegeven wat er precies speelt. Wat doen ze anders in die centrale? Gelijk heb je, als je er geen verstand van hebt kun jer beter afblijven is mijn advies. Meestal maak je meer "kapot" dan dat je er mee opschiet, net zoals met al die spyware verwijderaars e.d. Je betaald T2 dus dan moeten zij ook maar eerst proberen om het op te lossen, of iemand anders moet hier nog met een idee komen Ik scan met SpybotSaerch & Destroy, Adaware en Defender, gebruik wel de opties van herstellen, maar die nog nooit nodig gehad. Op mijn oude pc gebruik ik GoBack en dat mis ik nu echt omdat die software niet werkt op pc's met meerdere CPU's. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telkens teruglopende snelheid.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Te verwachten snelheid | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 6 | 06 Jun 2016 |
Download snelheid | Algemeen | : 1 | 06 May 2016 |
problemen draadloze snelheid. | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 11 | 13 Feb 2014 |
Snelheid ADSL-verbinding ingestort | Snelheid | : 16 | 15 Oct 2011 |
[Ervaring] Ontbinding contract door te lage snelheid voor HD | TV diensten | : 17 | 23 May 2011 |
Advertentie