Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Openen webpagina's traag of er volgt foutmelding
erikphs
Aanvulling op eerder bericht van vandaag.

Sinds enige tijd heb ik ook problemen in Firefox 3.0 met delen van www.9292ov.nl
In andere browsers geldt dit probleem echter niet.
 
Ronald1981
Tele2 heeft mij vorige week gebeld en hebben op afstand wat veranderd met de modeminstellingen. Nu kan ik weer op linked-in, vitens etc.
 
vecht049
Bedankt voor de info. Dus inderdaad de router. Dan ga ik weer eens mailen met ze.
 
erikphs

Quote

Ronald1981 schreef:
Tele2 heeft mij vorige week gebeld en hebben op afstand wat veranderd met de modeminstellingen. Nu kan ik weer op linked-in, vitens etc.


Dan zou het handig zijn om deze info openbaar te maken. Ronald, of iemand anders, weet je moest veranderen?
 
erikphs
Antwoord per e-mail van Tele2 ontvangen. Echer niet relevant:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Naar aanleiding van uw e-mail waarin u aangeeft dat u een storing ervaart, stuur ik u deze e-mail. Op dit moment is er een landelijke storing. Tele2 werkt er hard aan om de storing zo snel mogelijk op te lossen. Tele2 houdt u op de hoogte via de mededelingenpagina: http://tele2.gebruikers.eu/klantenservice/med...ngen2.html.

Onze excuses voor het ongemak

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Marco van Leeuwen
Klantenservice Tele2

Voor meer informatie over onze diensten kunt u ook kijken op:
- www.tele2.nl/klantenservice, onze online klantenservice.
- 0800-2411602, voor de vijf meest gestelde vragen van ieder product.
- 0900-2411602 (lokaal tarief) 7 dagen per week van 8:00 uur tot 22:00 uur.


Totaal niet relevant, dus direct gebeld met het 0900 nummer. (keuzemenu optie 6 "overig"). Werd snel te woord gestaan door iemand die wel zijn best deed, maar niet volledig op de hoogte was. Hij kon vinden dat de helpdesk tot 3 dec jl. signaleringen van genoemd probleem moest verzamelen.
Hij wist wel te melden dat het probleem zich voordoet bij Mac OS X gebruikers (zoals ik) en dat men onderzoekt hoe dit op te lossen.

Van ons telefoongesprek is geen bevestiging te ontvangen en ook geen klachtennummer. Officieel heeft Tele2 de klacht dus afgehandeld met een niet relevant mailtje en nu maar hopen dat ik teruggebeld ga worden.
Daarom een tweede klacht (telefonisch) gemeld dat de klachtenprocedure niet klopt.

Ik ben benieuwd naar andere ervaringen en wellicht meer relevante websites waar dit probleem wordt besproken.


De klacht wordt doorgestuurd verder de organisatie in
Gewijzigd door erikphs op 14 December 2009, 20:57
 
vecht049
Ik heb hier naast een Mac ook een windows XP ding. Hetzelfde probleem. Niks alleen Mac OSX.
 
Ronald1981
Beste Eric,

Helaas weet ik niet wat ze precies gedaan hebben. Ze hebben het op afstand veranderd. Ik zal vragen of ze je rechtstreeks kunnen doorschakelen naar de technische dienst. Die moeten het dus kunnen oplossen!

succes
Ronald
 
Trammelant
Gistermiddag werd ik gebeld door een medewerker van Tele2's technische helpdesk (zeg maar: derde lijns ondersteuning) die - na alle technische details omtrent gebruikte operating systems, browsers, etc. te hebben aangehoord - tot dezelfde slotsom kwam als ik twee maanden geleden reeds, namelijk dat het een modemkwestie betreft. Een oplossing kon hij nog niet bieden, maar hij verzekerde me dat er aan wordt gewerkt. Hoop doet leven...
 
Tele-Em
Heb dit onderwerp met veel interesse gelezen en gooi nu even een nieuw balletje op.
Wie van jullie heeft - naast Tele2 als provider én LinkedIn-connectieklachten - ook Norton AntiVirus?

Ik had nl. tot voor kort geen enkel probleem met mijn Tele2-verbinding op mijn gloednieuwe laptop. Maar daar zat nog geen Symantec beveiligingssoftware op. Die heb ik vanochtend wél gedownload en... direct weer toegangsproblemen op LinkedIn.

Overigens had ik dit probleem ook op mijn oude laptop met... inderdaad: Norton AntiVirus!
Iemand enig idee of dit ermee te maken kan hebben??

Groet,
Tele-Em
 
vecht049
Ik werk met Mac. Geen Norton nodig. Toch het omschreven probleem. Dat zal het niet zijn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Openen webpagina's traag of er volgt foutmelding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 Feb 2017
"Handleiding" Poorten openen in TG789BVN Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 Jan 2016
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 Jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 Jan 2016
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 Sep 2015
Advertentie