Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
Kan niet inloggen op Tele2 Webmail - Android Galaxy
|
|
Subteam |
Geplaatst op 02 February 2011, 20:28
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 02 Feb 2011 |
Hallo daar, Sinds een tijdje kan ik met mijn Galaxy (Android 2.2) niet meer bij mijn Webmail van tele2 inloggen. Telkens krijg ik de volgende melding nadat ik op inloggen heb gedrukt: Probleem met gegevensverbinding: Geen communicatie met server. Gewoon op de PC is het geen probleem en het heeft ook altijd gewerkt. Grt K |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 03 February 2011, 00:37
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Werkt het nog wel via POP3/SMTP? |
|
|
Subteam |
Geplaatst op 03 February 2011, 06:03
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 02 Feb 2011 |
Quote Subteam schreef: Hallo daar, Sinds een tijdje kan ik met mijn Galaxy (Android 2.2) niet meer bij mijn Webmail van tele2 inloggen. Telkens krijg ik de volgende melding nadat ik op inloggen heb gedrukt: Probleem met gegevensverbinding: Geen communicatie met server. Gewoon op de PC is het geen probleem en het heeft ook altijd gewerkt. Grt K Solved ..... mijn android had de wachtwoorden wel opgeslagen maar blijkbaar is daar consequent wat fout gegaan. Na reset doet die ht nu wel weer. onderwerp kan op slot. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 03 February 2011, 13:20
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Ok. Onderwerp gesloten. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan niet inloggen op Tele2 Webmail - Android Galaxy', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie