obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Mybook aan Davolink
biljoen
Hallo, hoe kan ik een western digital mybook benaderen en aansluiten op mijn davolink router.
En hoe kan ik via de davolink router het ipadres zien.
Heb wel geprobeerd om een vast ipadres te geven en kon toen benaderen via http://192.168.1.7
Maar om een sharing te maken via netwerkverbinding maakt deze geen contact.

Hoe nu verder?
 
cornfed
Hoe je de Mybook moet aansluiten, staat in de handleiding van de Mybook.
Specifiek voor Tele2 routers moet je alleen gebruik maken van LAN 3 of LAN 4. De andere twee zijn alleen voor de tv decoder.
Voorts zijn 192.168.1.1 tot en met 192.168.1.5 gereserveerd in de router. Die kan je niet aan je apparatuur geven.
Als laatste is het altijd zaak om ook je firewall op je pc mee te delen dat je een Mybook in het netwerk hebt.
Gewijzigd door cornfed op 12 december 2009, 17:54
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mybook aan Davolink', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Davolink router vervangen Helpdesk : 326 20 dec 2015
Een router achter een Davolink opstellen en hem gebruiken als switch Helpdesk : 570 13 apr 2015
Linksy wrt54g achter davolink 2020 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 18 feb 2015
davolink dv-2020 van tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 12 20 nov 2014
Advertentie