obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Modem config, de mogelijkheden
canule
Een vraagje, ik ben van plan over te stappen van kpn inet/tv(interactieve tv) naar tele2 tv/inet/tel
ik ben kpn zat. In 1 jaar 4 modems versleten (speedtouch 787) die ook nog eens helemaal dicht getimmerd en onstabiel zijn bij aanpassingen(aanzetten uPnP etc).

Hoe zit dat met tele2 + TV?
Want ik wil na een jaar wel eens mijn friends kunnen joinen op het playstation netwerk.
Is het mogelijk dmz in te stellen op het tele2 modem? het liefst wil ik namelijk gebruik maken van mijn eigen router
dan wel uPnP of probleem loze poort forward?
Maak gebruik van een eigen ftp/http/stream server en mijn Playstation3

Ik zie hier zo op het forum meerde vragen over port forwarding maar heb geen id welk modem bij welk abbo hoort of dat ze uberhaubt verschillende types uitgeven(bij fiberspeed, adsl, adsl+tel+tv) vandaar.

gr,
M
Gewijzigd door canule op 25 januari 2010, 22:26
 
cornfed
Bij ADSL krijg je een Davolink router en bij VDSL krijg je een Comtrend router. De TV optie maakt daarbij niets uit.
UPnP is op beide niet mogelijk. Port forwarding wel en ook DMZ.

Als je de hoeveelheid aan berichten op dit forum ziet met problemen met de poorten, kan ik niet zeggen dat de port forward probleemloos is.
Je kan een eigen router inzetten achter de Davolink/Comtrend. Geen probleem.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem config, de mogelijkheden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
waarom is de wan poort op de 20 mbit modem wel beschikbaar en op de 40 mbit niet? Algemeen : 2 14 sep 2015
Advertentie