obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
 Onderwerp afdrukken
modem transparant maken
rosela227
Hallo

ik wil een server achter de de Fiberspeed zetten. Die server heeft een firewall en ik wil van buiten in kunnen loggen via een VPN verbinding. Nu wil ik het Tele2 modem transparant maken zodat al het verkeer direct doorgaat naar de server. Portforwarden is een minder optimale optie. Poort 80 schijn je niet te kunnen forwarden op het Tele2 modem (Comtrend CT-6373) en die heb ik wel nodig. Nu heeft Tele2 nogal wat instellingen onbereikbaar gemaakt, dus moet ik weten wat wel en niet mogelijk is.

Vraag: zou iemand willen aangeven welke opties er zijn voor DMZ en PPTP/IPSec? (liefst een screendump)

Groet

Geraldo
 
kobus1960
Het wachten is op een firmware upgrade van het comtrend modem.
Portforwarding 80 en nummerherkenning telefonie zijn ook 2 dingen die beloofd zijn, pas een kleine maand terug.
Ik wacht dus ook nog op 80, dmz ben ik niet kapot van.
Verder is alleen datgeen mogelijk wat je ziet in de modemsoftware, de rest zit onder Tele2 beheer.
Daarvan is de username/password nog niet bekend.
Bestaande problemen opnieuw onder de aandacht!Sad
Triest genoeg blijft Tele2 geheel stil sinds een paar weken, men levert feitelijk een inferieur product.
Ik ben over de snelheid heel best te spreken, echter de rest...........................
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Dit topic middels een PB contact verder besproken.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'modem transparant maken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
waarom is de wan poort op de 20 mbit modem wel beschikbaar en op de 40 mbit niet? Algemeen : 2 14 sep 2015
Advertentie