obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Slechte beeldkwaliteit met nieuwe decoder.
berry1986
Hallo,

Ik heb sinds de 15e mijn nieuwe Decoder. Ik helemaal happy en snel aansluiten. Werkt super, opnemen werkt goed, op pauze zetten, tv gids, snelheid, alles heeft hij.
Op 1 ding na.
De beeldkwaliteit komt op mij wat slecht over.
Ik heb een hd ready tv. instellingen staan van de decoder op 720.
Het is net of het beeld een beetje wazig is. Gewoon niet helemaal scherp. Bij een oudere serie als The Nanny is het heel erg.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Kijk ik bijvoorbeeld rtlZ op rtl7 dan zie je onderaan een balk lopen met nieuws erin. Deze is gewoon wazig. Wel leesbaar, maar wazig.
Graag ervaringen!

Groetjes,
Berry.
 
kobus1960
Berry, zou je dit onderwerp hier willen plaatsen?
Tele2 HDTV VPR ervaringen delen.
We proberen het een beetje leesbaar te houden door de antwoorden/opmerkingen te bundelen.

Dank!

Edit; Al voor je gedaan
Gewijzigd door kobus1960 op 18 februari 2010, 14:11
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte beeldkwaliteit met nieuwe decoder.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
nieuwe simkaart Klacht over Tele2 : 1 24 sep 2019
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
HP Pavilion laptop valt spontaan uit op (nieuwe!) accu Algemene computer vragen. : 20 11 feb 2013
Advertentie