obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
AMINO A-132
WillyWortel
Welke instelling moet je eigenlijk gebruiken v.w.b. de HDMI instellingen van de decoder.
Default of 1080p bij een HD ready of Full HD ?
 
Tele2 Webcare
Beste WillyWortel,

Ik heb begrepen dat je problemen naar waarschijnlijkheid opgelost zullen zijn na de software-update. Na de update zal er contact met je opgenomen worden door een van mijn collega's.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
WillyWortel
Beste Danielle

Je collega heeft reeds contact met mij opgenomen en betreurde de problemen waar ik mee zit
Echter na de update neemt hij weer contact met mij op of alle problemen zijn verholpen.

Ik had hem ook verteld met mijn ervaringen met digitale tv van UPC.
Hier ben ik nog steeds mee aan het vechten om een creditnota te ontvangen.

Digitale tv van UPC een regelrechte ramp. Angry
 
WillyWortel
Is er een maximum afstand tot de telefooncentrale, zodat je ook van
HDTV kan genieten zonder blokken en/of haperingen.

Wie is hier kundig genoeg voor, en is dit meetbaar zodat je geen kat in de zak
koopt of gefrustreerd raakt.

See You, WillyWortel de uitvinder.
 
cornfed
Je kan globaal wel iets zeggen.
De tv stream zelf zit rond de 5 Mbit.
Dus als je een grens neemt van 6 Mbit download, zit je op een maximale afstand van ~3 kilometer.
Dit is wel kort door de bocht genomen.
De kwaliteit van de lijn is net zo belangrijk als de afstand.
Gewijzigd door cornfed op 12 april 2010, 23:30
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'AMINO A-132', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
Amino IPTV Afstandsbediening Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 20 feb 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Amino A132 + oude stereo Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 8 19 jun 2014
Advertentie