Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
Radio aansluiten op home cinema set zonder SPDIF aansluiting
|
|
Hobbel |
Geplaatst op 05 April 2010, 19:03
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 05 Apr 2010 |
Hallo, Ik wou de decoder aansluiten op mijn nieuwe home cinema set i.v.m. radio luisteren Hier zit echter geen SPDIF aansluiting op. Weet iemand hoe ik deze toch op mijn home cinema set aan kan sluiten om radio te luisteren zonder de tv telkens aan te moeten zetten? Alvast bedankt voor de reacties! |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 05 April 2010, 21:06
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Dan dit topic eens doorlezen: Amino A532 aansluiten op versterker |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Radio aansluiten op home cinema set zonder SPDIF aansluiting', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Amino 150 op versterker aansluiten. | Settop boxen / digitale ontvangers IPTV | : 2 | 01 Oct 2017 |
Welk radio of televisie station wil je er nog bij hebben? | TV diensten | : 73 | 31 Dec 2016 |
Handleiding voor aansluiting van NAS en een IP-cam aan VI-3223u. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 4 | 04 Aug 2015 |
sateliet ontvanger op modem aansluiten | Helpdesk | : 2 | 07 Jun 2014 |
NAS aansluiten op modem/router | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 4 | 04 May 2014 |
Advertentie