obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
Mediaspeler aansluiten op netwerk
eduard_jis
Hallo allemaal,

Ik heb een AC Ryan PlayOn!HD media speler aangeschaft die ik op een bedraad thuisnetwerk wil koppelen met een desktop waar XP professional op draait. Alleen krijg ik dit niet voor elkaar.

Vanaf mijn desktop heb ik toegang tot ik de mediaspeler maar andersom niet. Zie onderstaand hoe ik de hardware momenteel heb gekoppeld.

==============================================
Internet --> Davolink DV201AM Modem

--> Lan 3 (straight UTP kabel) Desktop
--> Lan 4 (straight UTP kabel) AC Ryan PlayOn!HD Mediaspeler

==============================================

Wat doe ik verkeerd? Alvast bedankt
Gewijzigd door eduard_jis op 22 april 2010, 01:25
 
cornfed
Hardwarematig zit alles in orde.
Heb je een firewall op je pc en heb je die goed geconfigureerd?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
eduard_jis
Probleem opgelost. De wifi dongle had een conflict met het LAN poort. Uitschakelen van de Wifi is de oplossing.

In ieder geval bedankt voor het meedenken cornfed.
Gewijzigd door eduard_jis op 27 april 2010, 21:39
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mediaspeler aansluiten op netwerk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
netwerk-id, netwekfrequentie en symboolfrequentie Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 22 apr 2016
sateliet ontvanger op modem aansluiten Helpdesk : 2 07 jun 2014
NAS aansluiten op modem/router Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 04 mei 2014
Ipcamera bekijken buiten thuis netwerk Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 20 25 dec 2013
Advertentie