obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
Welke router?
Richi
Hoi.
Ik heb op dit moment een sitecom WL-345 ( Specificaties
http://tweakers.net/pricewatch/243234/sitecom-wl-345-wireless-usb-adapter-300n-x3.html#tab:info ) en die kan een snelheid halen tussen de 85 en 140 Mbps maar ik snap dat ik niet kan met mijn huidige modem davolink 2020 die snelheid kan halen.
Dus ben ik van plan om een router te kopen van sitecom.
De WL 591 ( Specs
http://www.bol.com/nl/p/computer/sitecom-wireless-router-kit-300n-wl-591/1003004008557553/index.html#product_description
Maar ik wil weten of ik dan daarmee ook echt een snelheid haal wireless tussen de 85 en 140 Mbps?

Vriendelijke groet
Richi
Gewijzigd door cornfed op 26 april 2010, 17:32
 
Richi
Dus dan zou ik een nieuwe modem moeten hebben ?
 
cornfed
Functioneren zullen beide apparaten met elkaar.
En onderling mag je een hogere snelheid verwachten.
Hoeveel uiteindelijk is altijd afwachten. Dat hangt grotendeels af van de afstanden tussen de apparaten en de dikte van wanden en vloeren.

Alleen zal dan de snelheid op je eigen netwerk sneller worden.
Alle communicatie die over het internet gaat, blijft gelijk. Zoals Gilex al aangaf.

Je kan de router achter de Davolink plaatsen.
Hier heb je handleiding hoe zoiets gaat: Een router achter een Davolink opstellen en hem gebruiken als switch

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welke router?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Davolink router vervangen Helpdesk : 326 20 dec 2015
OE SLUIT IN MIJN TIME CAPSULE AAN MET ROUTERFUNCTIE ACHTER EEN TECHNICOLOR ROUTER / MODEL? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 26 mei 2015
Advertentie