obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
op vakantie met TELE 2 mobiel
kobus1960
En weer zonder onvriendelijk te willen zijn.
Welke consument leest de kleine letters in contracten???
En deze http://tele2.gebruikers.eu/files/AlgemeneVoor...ensten.pdf wordt al helemaal
nooit doorgenomen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Begrijp ik Caalrami.
Daar was mijn niet onvriendelijk bedoelde antwoord ook voor bedoeld.
Ik durf de stelling aan de 80 % dat allemaal niet goed doorneemt Angry
Gewijzigd door kobus1960 op 15 augustus 2010, 11:11
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
gerard10
Allemaal mooi maar feit is dat bij andere providers de zaak gewoon werkt zonder kleine lettertjes enzo. Tele 2 blijft toch min of meer een amateuristische instantie. Vroeger was het ook al een gedoe door via tele2 te bellen op de vaste lijn. Konden anderen je niet meer bellen. Dat waren zeker ook kleine lettertjes.
 
kobus1960
@ DockerDon.

Quote

Allemaal mooi maar feit is dat bij andere providers de zaak gewoon werkt zonder kleine lettertjes enzo. Tele 2 blijft toch min of meer een amateuristische instantie. Vroeger was het ook al een gedoe door via tele2 te bellen op de vaste lijn. Konden anderen je niet meer bellen. Dat waren zeker ook kleine lettertjes.

Waarom zit je er dan bij? Neem een ander provider, je wist het al!!
Gewijzigd door kobus1960 op 15 augustus 2010, 12:07
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
gerard10
Ik heb niet beweerd dat het niet via de KPN lijn ging!!?? Dus ik zit niet mis. Lol mijn vaste lijn is nu gewoon via KPN. Dat Tele2 foutje is al heel wat jaren geleden. Dat was in de tijd dat je zelf via Tele2 kon gaan bellen en weer tetug als je dat wilde, dat werkte dus niet. Zaak is dat ik bereikbaar moet zijn en bij KPN heb ik nog nooit eruit gelegen of een ander soort storing gehad. Van die paar centen meer lig ik niet wakker. En tja over dat mobiel van Tele2....dat wordt een opzeggertje. Dat zouden jullie ook moeten doen want dan hoef je niet elke dag te discussieren over Tele2 op een forum.
Gewijzigd door gerard10 op 15 augustus 2010, 12:55
 
kobus1960
Grin Wees gerust, enige wat ik van Tele2 gebruik is Fiber internet, en dat werkt uitstekend.
Dat ik dat als enige gebruik zegt genoeg over mijn gedachtes over Tele2.
En als beheerder's/MOD's proberen we goed te lezen en eventuele misverstanden uit de wereld te helpen.
Natuurlijk ook vragen te beantwoorden, je moet maar een hobby hebben Wink
Gewijzigd door kobus1960 op 15 augustus 2010, 13:47
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'op vakantie met TELE 2 mobiel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! Klacht over Tele2 : 4 08 sep 2015
Tele 2 Verbinding Na Verhuising ERG traag ( help ) Snelheid : 2 17 aug 2014
tp-link router 1043nd achter davolink 2020/tele 2 plaatsen mislukt Helpdesk : 10 19 okt 2012
Tele 2 (1 tv digitaal en 2 analoog) en nog steeds rekening van UPC voor tv?? Klacht over Tele2 : 10 11 apr 2012
tele2 mobiel Algemeen : 1 26 dec 2011
Advertentie