obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Powerlan linksys PLTK300
kingprins
Goedenavond,

Sinds vorige week ben ik in bezig van de powerlan linksys PLTK300, omdat ik op mijn kamer slecht draadloos ontvangst heb.
Nou goed pakket geinstalleerd, werkt prima, sinds gisteren vertoont hij wat kuren, dan werkt het 2 min en dan knalt hij weer eruit.

ik heb de kabels wat veranderd en rechtstreeks op het stroom aangelosten in plaats van op een verlengsnoer.

Nu hebt ik weer prima verbinding, maar zijn er hier op dit forum nog meer gebruikers die hier ervaring mee hebben met powerlan adapters?

Graag jullie reacties,

Gr,

Kingprins
 
cornfed
Ik heb zelf geen powerlan, maar ik weet dat het van belang kan zijn om beide adapters op dezelfde stroomgroep te gebruiken.
Dan zouden ze het beste moeten werken.
Gewijzigd door cornfed op 20 juli 2010, 22:27
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kingprins
Bedankt voor u antwoordt! , maar hoe kom ik te weten hoe en wat welke groep ze zitten?

Gr,
 
cornfed
Dat kan alleen maar op één manier.
Onderbreek een zekering in de meterkast en kijk waar de stroom uitvalt.
Doe dat per zekering en je weet precies welke wandcontactdozen op welke groepen zitten.

Het beste lijkt mij dat je dat overdag doet...Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Powerlan linksys PLTK300', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
DV-2051 en Linksys WRT160NL Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 27 dec 2012
portforward davolink - linksys - NAS krijg ik niet werkend Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 13 okt 2011
port forwarden - comtrend -> linksys -> NAS Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 10 okt 2011
davolink dv-201amr met een linksys e3000 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 2 02 feb 2011
Wel DSL verbinding, geen internet (Linksys WAG120) Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 9 14 dec 2010
Advertentie