Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Slechte draadloze verbinding
|
|
jamicmar |
Geplaatst op 31 July 2010, 11:54
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 31 Jul 2010 |
Ik heb 3 laptops en 1 pc via draadloze verbinding aangesloten op mijn DV-2020 modem. Op zolder heb ik geen ontvangst en elders in huis is de ontvangst slecht. Bij het openen van bv. skype en internet tegelijkertijd heb ik geen verbinding meer. Ook bij het online gamen valt de verbinding steeds weg. Bij verbinding via LAN is er niets aan de hand en werkt alles goed. Ik denk erover om een router achter de DV-2020 te zetten om op die manier draadloos te kunnen internetten maar weet niet welke router ik dan moet hebben en of dit het probleem wel oplost. Wie kan mijn helpen |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 31 July 2010, 13:07
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Daar is reeds een hele verhandeling over geschreven door expert Cornfed. Lees dit topic even vanaf de start. Een router achter een Davolink opstellen en hem gebruiken als switch Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte draadloze verbinding', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
Trage internet verbinding | Snelheid | : 1 | 18 Dec 2014 |
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet | Algemeen | : 2 | 12 Sep 2014 |
Advertentie