Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
digitale tv
|
|
Ria Timmer |
Geplaatst op 25 August 2010, 18:55
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 23 Aug 2010 |
Wie kan mij helpn Ik heb mijn modem en telf splitter in de meterkast Nu krijg ik digitale tv maar het kastje komt in mijn kamer te staan Er moet een kabel van de meterkast naar de decoder bij de tv Ik wil liever niet met kabels door de muur Weet iemand hoe ik dit moet doen Kan ik misschien bij mijn telf aansluiting in de kamer , een splitter tussen zetten dan zet ik mijn modem ook in de kamer De splitter zit nu in de meterkast |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 25 August 2010, 22:13
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Een netwerkkabel trekken naar de decoder heeft de voorkeur, maar je kan altijd nog werken met een powerline adapter. Je netwerk gaat dan over je stroomleidingen. Er zijn al ervaringen van leden bij wie dat prima lukte. Gewijzigd door cornfed op 25 August 2010, 22:13 |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 27 August 2010, 13:19
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Ria Timmer schreef in een exact hetzelfde genaamd topic van 27-08 welke inmiddels verwijderd is; Quote Dank je.Ik had ook iets gehoord van een adaptor. Maar ik denk dat ik de telf splitter en het modem in de meterkast laat zitten en een kabel trek van het modem naar de decoder van de TV in de kamer Ik kan in de hal onder de droogloop vloerbedekking door en dan effe door de muur en achter de plint langs effe werk maar dat is het beste. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'digitale tv', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
digitale tv op je laptop/ipad/oid | TV diensten | : 2 | 07 Mar 2012 |
Digitale tv., twee tv's en HD ready vs Full HD | Helpdesk | : 4 | 23 Feb 2012 |
digitale tv van tele2 | Algemeen | : 2 | 13 Feb 2012 |
eindeloos wachten op scartkabel digitale decoder | Settop boxen / digitale ontvangers IPTV | : 16 | 08 Feb 2012 |
Digitale TV reboot herhaaldelijk | TV diensten | : 16 | 17 Sep 2011 |
Advertentie