obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Aansluiting audio....en afstandsbediening
cindy
Sinds 1 week heb ik tv-inet-telefoon van Tele2. Voorheen Digitenne maar werd gek van de storingen dus overgestapt. Maar hier ook al 4 dagen achter elkaar (tijdelijke) uitval....tuurlijk midden in iets spannends.... Net de Bose123 aangesloten. Las ergens hier dat de kabel voor SPDIF 10 euro zou kosten!? Bij BCC dus 60! maar goed het werkt.

Moet zeggen dat ik de afstandsbediening niet echt gebruiksvriendelijk vind en het switchen tussen tv en radio knap innnnngewikkeld. Was bij Digitenne simpel 1 knop voor. Daarnaast ook vervelend dat wanneer ik van TV naar radio ga ik steeds opnieuw de zender moet gaan zoeken. Is er 'n mogelijkheid om dit vast te zetten?? En als ik naar 'n andere zender wil luisteren moet ik eerst weer de TV aan zetten en daar veranderen en dan TV weer uit....vind ik ook knap vreemd.
Zit nog steeds met 3 afstandsbedienigen want bij Digitenne lukte het ook niet met één en hier heb ik het ook nog niet voor elkaar.
Krijg zowat 'n hartverzakking als ik van radio weer naar TV ga want dan staat het geluid kei en kei hard.
Kan met afstandbediening wel alles aan/uit, door programma's en teletekst bladeren maar op geluid reageert hij niet.
Is dit bij meer mensen of begrijp ik het nog niet goed?
 
cornfed
Ik heb je topic verplaatst naar de juiste categorie.
 
cindy
Dank je.
Wist even niet waar dus maar ergens begonnen.....en ga nu zoeken naar...Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aansluiting audio....en afstandsbediening', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino IPTV Afstandsbediening Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 20 feb 2016
Handleiding voor aansluiting van NAS en een IP-cam aan VI-3223u. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 04 aug 2015
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 20 feb 2014
Aansluiting harddisk Recorder met versterker Algemeen : 2 23 dec 2012
aansluiting dvd-recorder Algemeen : 9 22 feb 2012
Advertentie