Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
website's niet te bereiken
|
|
lodashift |
Geplaatst op 25 October 2010, 17:26
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 25 Oct 2010 |
Beste gebruikers het is mij te oren gekomen dat er diverse website's niet meer te berijken zijn via tele2 netwerk het gaat o.a om www.only-quality.org www.misteryplace.org mocht u deze problemen ook ondervinden kunt u dit dan kenbaar maken via een replay op dit bericht groet Louis |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 25 October 2010, 20:34
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Probeer eerst of je de sites kan pingen. Of kijk eens op http://downforeveryoneorjustme.com/# om te zien wat de overige internetwereld ziet. En probeer eens een andere DNS server uit. |
|
|
leeg |
Geplaatst op 26 October 2010, 09:23
|
Activiteit Berichten: 362 Lid sinds: 29 Dec 2009 |
ik heb dat probleem ook gehad een tijdje terug. gewoon terug naar de fabriekinstellingen gaan en t modem rebooten. Daarna werkte t weer bij mij in een geval |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'website's niet te bereiken', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
vaste telefonie niet meer kunnen bellen | Tele2 vaste telefonie (analoog) | : 3 | 11 Jun 2017 |
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 | Algemeen | : 5 | 11 Feb 2017 |
Website van Kunstschilder René Boelen | Klacht over Tele2 | : 11 | 02 Jan 2017 |
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer | Algemeen | : 1 | 01 Jan 2017 |
zonnet email verzenden gaat niet meer | Algemene computer vragen. | : 16 | 06 Sep 2016 |
Advertentie