obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
bereikbaarheid telefoon in Nederland
succesfoto
Hallo,

Graag zou ik willen weten wat de ervaringen zijn met het bellen met Tele2 overal in Nederland.
Ik woon zelf in een dunbevolkt gebied, zuid-oost Groningen. Ik heb reeds eerder een mobiele toestel van Tele2 gehad. Maar dat beviel me erg slecht. Dit is al een jaar of 6 geleden.

Dus eigenlijk is mijn vraag, is in de loop van de jaren de kwaliteit verbeterd, of moet ik me nog steeds afvragen of het wel goed komt?

Met vriendelijke groet,

Harold
www.succesfoto.nl
interactieve site voor amateur fotografie
 
024pr
Tele 2 heeft sinds kort het KPN-netwerk, wat vrijwel overal overal in Nederland bereik heeft. Daar hoef je het dus niet voor te laten.
Verder heb ik nooit problemen met tele2 (behalve sinds kort met de simkaart, zie andere topic...).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'bereikbaarheid telefoon in Nederland', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 : 3 20 feb 2016
Werkwijze Tele2 nederland facebook en spookrekeningen dataoverschrijding Klacht over Tele2 : 17 27 okt 2013
Verkeerde vaste Telefoon geleverd Algemeen : 5 14 nov 2012
pop3.versatel.nl niet te benaderen met telefoon Storing : 5 18 aug 2012
Telefoon gestolen Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 9 11 jun 2012
Advertentie