Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Trouwe klant....
|
|
Limbootje |
Geplaatst op 01 November 2010, 14:38
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 01 Nov 2010 |
In april dit jaar kreeg ik een brief van Tele 2 dat ik als trouwe klant mocht kiezen tussen twee gratis toestellen. Ik heb toen gekozen voor de Samsung C300. Mijn dochter het toestel gegeven maar die vond al na een week het toestel erg onhandig en beperkte mogelijkheden had. Ze heeft het toestel in die week maar een keer opgeladen. Na die ene week heeft het toestel tot de afgelopen week ongebruikt in de kast gelegen. Begin vorige week is haar eigen toestel gevallen en niet meer bruikbaar. Ze heeft toen de Samsung c300 in gebruik genomen. Maar na een keer opladen ging de batterij steeds sneller leeg en bij de tweede keer deed het toestel helemaal niets meer. Ik heb zojuist de reparatie-afdeling gesproken en gevraagd om het gratis toestel te vervangen door een ander "gratis " toestel.Ene ******? weigerde dat. De factuur is van 6 april 2010 en dat consulteerde in de afloop van de garantie. Zul je ook net zien... Ik ben van mening dat ik recht heb op een vervangend toestel zonder kosten.(geen Samsung C300!!) Per slot van rekening is de verzending en de reden van toesturen ook een kado van tele 2. Nou bedankt hoor... Ik als trouwe klant verzoek U vriendelijk doch dringend op te lossen zonder kosten en anders wordt die trouwe klant een "ontrouwe klant" F. Schoutrop Edit MOD; namen graag achterwege laten. Gewijzigd door kobus1960 op 01 November 2010, 16:04 |
|
|
freedomfighter |
Geplaatst op 01 November 2010, 14:58
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 05 Nov 2008 |
Als het goed is zitten op elk product minimaal 2 jaar garantie op. Ook al is dit een Kado. |
|
|
Limbootje |
Geplaatst op 01 November 2010, 15:18
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 01 Nov 2010 |
Hai Freedomfighter, Dat dacht ik ook, echter die miep bij de reparatieafdeling vertelde(ze klonk heel onzeker) hele andere termijnen. Tele2 en kadootjes: hetzelfde als koeiepoep en rozengeur. Gewijzigd door Limbootje op 01 November 2010, 15:19 |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 01 November 2010, 16:06
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
@Limbootje; Dubbelposten is niet toegestaan, dubbele post verwijderd! Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
freedomfighter |
Geplaatst op 01 November 2010, 16:36
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 05 Nov 2008 |
Hoi Limbootje, Probeer maar eens opnieuw. het is trouwens tegen de wetgeving. Je hebt minimaal 2 jar garantie op jouw product. Ik had trouwens een paar jaar geleden van tele 2 een laptop gekregen. die ging na een jaar ook kapot. kon gewoon netjes opsturen en gratis laten repareren. Probeer maar eens opnieuw. als je guluk heb je nu een andere voor je |
|
|
toetsie |
Geplaatst op 01 November 2010, 16:51
|
Activiteit » Netgear WNDR3800 Berichten: 130 Lid sinds: 11 Jun 2008 |
Een link over garantie: http://www.consuwijzer.nl/Consumenten...s/Garantie
ex Tele2, nu Ziggo
|
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 02 November 2010, 09:33
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Limbootje, Het spijt me om te lezen dat het toestel van je dochter niet werkt. Ik wil dit graag voor je in behandeling nemen. Zou je het mobiele telefoonnummer en het klantnummer van je dochter in een privebericht naar mij willen sturen? Ook ontvang ik graag een telefoonnummer waarop we jou of je dochter kunnen bereiken. Zodra ik je gegevens ontvangen heb pak ik dit verder op. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 02 November 2010, 12:22
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
@Limbootje, Je gegevens aan Danielle in een PB sturen, niet hier op het forum neerzetten. Bericht verwijderd (ter bescherming van jouzelf). In het algemeen, wees voorzichtig, bewaar ook zelf je privacy Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 02 November 2010, 15:44
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Limbootje, Bedankt voor je gegevens! Ik ga dit verder oppakken en kom hier z.s.m. op terug. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 03 November 2010, 14:55
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Limbootje, Ik heb je ook een privebericht gestuurd hierover. Er is inmiddels kosteloos een Nokia 1661 besteld. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Trouwe klant....', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Dit heeft Tele2 beter uitgelegd naar de klant | Grappig | : 1 | 14 Mar 2013 |
Tevreden klant | Algemeen | : 14 | 05 May 2011 |
Nieuwe klant, 2ehands kast? Nu al problemen!! | TV diensten | : 3 | 29 Dec 2010 |
Nieuwe klant? | Algemeen | : 5 | 21 Dec 2010 |
Faktuur van een andere Tele2 klant in mijn mailbox | Helpdesk | : 2 | 14 Sep 2009 |
Advertentie