obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Faktuur van een andere Tele2 klant in mijn mailbox
Eduard
Ik krijg elke maand (al 2 jaar lang) de faktuur van een andere Tele2 klant in mijn emailbox. Ik heb dit al diverse malen aan de klantenservice doorgegeven en ook aan de desbetreffende eigenaar van het emailadres waar de faktuur voor bestemd was.
Niets helpt. De laatste maanden gooi ik de mail maar steeds weg, maar ik ben bang dat op deze manier mijn mailtjes ook bij de verkeerde persoon terecht komt.
Ik ben er ook achter gekomen dat er nog iemand is met het zelfde emailadres als ikzelf, wat natuurlijk erg vreemde gevolgen heeft.
Buiten dit ben ik tot tegenstelling van andere berichten al ruim 10 jaar een tevreden vaste klant bij Tele2 (eerst via Zonnet, Versatel).
Het is jammer dat ik binnenkort gaat verhuizen, waarbij in de nieuwbouw wijk een glasvezelkabel ligt. Het is te hopen dat ook Tele2 daar op overstapt, anders raken ze deze vaste zeer tevreden klant toch kwijt.
 
Tele2 Webcare
Geachte Eduard,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Faktuur van een andere Tele2 klant in mijn mailbox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount. Algemeen : 4 18 mrt 2018
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Advertentie