obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
modem en tv kastje
willempie22
Mijn verbinding is al mega laag! Ze zeggen dat ie 20mbit moet zijn maar uit test komt tussen de 6 en 7. Nu iets nieuws ontdekt als mij tv kastje aanstaat dan heb ik nog maar 1-2 mbit om te internetten hahahaha gekker moet het niet worden bij tele2. Heb ze al gemailt dat het internet traag is antwoord van tele2; Moet je controleren of je modem wel goed is geinstalleerd nou die is prima en ik heb me laptop er zelfs naast gelegd voor de wifi en het scheelde nog geen 10kb/s. ik heb zelf een vaste netwerkkabel van me modem naar laptop geprobeerd scheelt allemaal niks!!!! Help hoe krijg ik van tele2 waarvoor ik betaal. Ben net overgestapt vanuit ziggo maar heb nu al spijt. Het gelul begon al met de overstap service waarbij ik nog 3 maanden te lang ziggo heb betaald omdat tele2 de overstap service niet gefuntioneerd heeft!!! ECHT EEN PRIMA BEDRIJF!!!! AAAAAH
Ik ben echt instaat om weeeeeeeeeeeer over te stappen na een andere, maar iedereen weet dat dit een shit klus is.
HELP
groet willem
 
kobus1960
Ze zeggen niet dat het 20 Mb moet zijn, staat ook nergens, er staat TOT 20 Mb.
Dit is afhankelijk van je afstand tot de wijkcentrale (hoofdzaak) en hoe de boel
is aangesloten in huis. Verder verlies je op het TV signaal minmaal 4 Mb snelheid.
e.e.a. Is al veel langer bekend, kwestie van jezelf goed informeren voordat je een
dergelijk avontuur ingaat. Overstappen naar een ander zal niet meevallen, je zit
er een jaar aan vast, of je moet Tele2 er zelf van weten te overtuigen dat jouw
afstand tot de wijkcentrale niet leidt tot voldoende snelheid. Dán willen ze nog weleens
akkoord gaan met een onmiddelijke opzegging van je contract.

Verder wil ik je wel adviseren rustig en hoffelijk met de Tele2 helpdesk medewerkers
om te gaan, anders blijf je er echt mee zitten. Dus niet zoals je topicstart.
Zij zijn hier niet de oorzaak van. Succes!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'modem en tv kastje', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
waarom is de wan poort op de 20 mbit modem wel beschikbaar en op de 40 mbit niet? Algemeen : 2 14 sep 2015
Advertentie