Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
modem en tv kastje
|
|
willempie22 |
Geplaatst op 14 January 2011, 21:38
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 14 Jan 2011 |
Mijn verbinding is al mega laag! Ze zeggen dat ie 20mbit moet zijn maar uit test komt tussen de 6 en 7. Nu iets nieuws ontdekt als mij tv kastje aanstaat dan heb ik nog maar 1-2 mbit om te internetten hahahaha gekker moet het niet worden bij tele2. Heb ze al gemailt dat het internet traag is antwoord van tele2; Moet je controleren of je modem wel goed is geinstalleerd nou die is prima en ik heb me laptop er zelfs naast gelegd voor de wifi en het scheelde nog geen 10kb/s. ik heb zelf een vaste netwerkkabel van me modem naar laptop geprobeerd scheelt allemaal niks!!!! Help hoe krijg ik van tele2 waarvoor ik betaal. Ben net overgestapt vanuit ziggo maar heb nu al spijt. Het gelul begon al met de overstap service waarbij ik nog 3 maanden te lang ziggo heb betaald omdat tele2 de overstap service niet gefuntioneerd heeft!!! ECHT EEN PRIMA BEDRIJF!!!! AAAAAH Ik ben echt instaat om weeeeeeeeeeeer over te stappen na een andere, maar iedereen weet dat dit een shit klus is. HELP groet willem |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 14 January 2011, 21:52
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Ze zeggen niet dat het 20 Mb moet zijn, staat ook nergens, er staat TOT 20 Mb. Dit is afhankelijk van je afstand tot de wijkcentrale (hoofdzaak) en hoe de boel is aangesloten in huis. Verder verlies je op het TV signaal minmaal 4 Mb snelheid. e.e.a. Is al veel langer bekend, kwestie van jezelf goed informeren voordat je een dergelijk avontuur ingaat. Overstappen naar een ander zal niet meevallen, je zit er een jaar aan vast, of je moet Tele2 er zelf van weten te overtuigen dat jouw afstand tot de wijkcentrale niet leidt tot voldoende snelheid. Dán willen ze nog weleens akkoord gaan met een onmiddelijke opzegging van je contract. Verder wil ik je wel adviseren rustig en hoffelijk met de Tele2 helpdesk medewerkers om te gaan, anders blijf je er echt mee zitten. Dus niet zoals je topicstart. Zij zijn hier niet de oorzaak van. Succes! Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'modem en tv kastje', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router | Algemeen | : 23 | 06 Jun 2017 |
wekkergeluid uit modem | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 1 | 29 Aug 2016 |
Tele2 met eigen modem en eigen router | Algemeen | : 2 | 08 Aug 2016 |
Tele2 adsl en eigen modem | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 8 | 24 Feb 2016 |
waarom is de wan poort op de 20 mbit modem wel beschikbaar en op de 40 mbit niet? | Algemeen | : 2 | 14 Sep 2015 |
Advertentie