Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
Echo in telefoon lijn?
|
|
leffeblond |
Geplaatst op 16 August 2007, 19:44
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 16 Aug 2007 |
Ook ik heb tele 2 internet + telefonie. Vanaf het begin heb ik problemen dat wanneer ik gebeld wordt of ergens heen bel dat er een echo in de lijn zit.Hetgeen erg vervelend is. Tot nu toe kan tele 2 het probleem maar niet oplossen? Wie heeft ook met dit probleem te maken gehad ,en is het opgelost? Anders dan toch maar weer terug naar KPN. Dacht dat ik met tele 2 goedkoper kon bellen, nu lopen de kosten alleen maar op vanwege bellen naar de helpdesk. |
|
|
leeg |
Geplaatst op 10 February 2010, 10:56
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 362 Lid sinds: 29 Dec 2009 |
oow ok. Mocht het niet helpen. Die danielle van tele2 bellen haha ![]() Kijken of ze een echo ook zo verschrikkelijk g... Vind haha ![]() |
|
|
leeg |
Geplaatst op 12 February 2010, 07:30
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 362 Lid sinds: 29 Dec 2009 |
ik verwacht echt dat er een manier is om dit op te lossen ? Of gewoon de HD bellen. |
|
|
bietenbrug |
Geplaatst op 07 April 2011, 08:02
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 46 Lid sinds: 19 Apr 2009 |
Moderne telefonie is niet veel soeps wat betreft het geluid: gekraak, echo. een keer opnieuw bellen wil wel eens helpen. Ach, ik doe het er maar mee. Altijd beter dan bij Alice, waar de verbinding vaak verbroken werd. @klaaf: verklaar jij dan eens waarom het soms wel goed is en soms met echo en/of gekraak, a.u.b. Mijn basisstation staan nl ook dichtbij het modem. bvd |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 07 April 2011, 09:17
|
![]() Activiteit ![]() » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Beste Bietenbrug, dit topic is gestart 2007, laatste antwoord ruim een jaar geleden. Kicken heeft geen enkele zin, bovendien heeft Klaaf 1 keer wat gepost hier, weet het bestaan van dit forum niet eens meer denk ik ![]() Ik sluit hierbij het topic, het is zinvoller een nieuw topic te starten met dezelfde strekking als je daar behoefte aan hebt. Ex Tele2, nu Ziggo
![]() |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Echo in telefoon lijn?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Verkeerde vaste Telefoon geleverd | Algemeen | : 5 | 14 Nov 2012 |
pop3.versatel.nl niet te benaderen met telefoon | Storing | : 5 | 18 Aug 2012 |
Telefoon gestolen | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 9 | 10 Jun 2012 |
abo's vaste telefoon en internet 20mb | Algemeen | : 9 | 01 May 2012 |
geen telefoon en internet | Algemeen | : 2 | 09 Apr 2012 |