obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
ontvangstkwaliteit TV beter dan digitenne?
Robbedoes
Ik heb nu digitenne op een flatscreen en het valt nog wel mee, alleen bij snelle beeldwisselingen dan zie ik wat jpg blokken.

Ik denk erover om over te stappen naar Tele2 tv, ik heb al bellen en internet van tele2.

Hoe is de kwaliteit van de tv ontvangst met tele2 ? in vergelijking met andere aanbieders zoals digitenne?
Heeft iemand daar ervaring mee?
 
baatje30
Het enige wat ik je kan zeggen is dat geen enkele tv aanbieder via Iptv (via internet of glasvezel) kan tippen aan de kwaliteit van de kabel (dan wel met DTV) of schotel.

Wil je echt genieten van je flatscreen zou ik voor kabel(DTV) of schotel gaan.
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
wallia
Robbedoes, ben juist blij dat ik over 2 weken naar Ziggo kan overstappen. Heb nu Tele2 all-in-one, maar ten eerste de beloofde snelheid van internet (20Mb) is in werkelijkheid 12.8 Mb en gaat de TV ook aan, dan wordt het 8.3 Mb ! Dan vaak haperingen op je TV en tevens maar 3 HD zenders ( Ned. 1,2 en 3), die ge-upscaled zijn. Bij de help-desk helpen ze wel wat ze kunnen (altijd vriendelijk te woord gestaan!), maar dat helpt je Internet en TV niet. Dit alles bewijst dat ADSL het niet haalt tegen de Kabel !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ontvangstkwaliteit TV beter dan digitenne?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Dit heeft Tele2 beter uitgelegd naar de klant Grappig : 1 14 mrt 2013
TV via digitenne of via internet TV diensten : 5 27 mei 2009
Beeldkwaliteit Tele2 vergelijk met Digitenne TV diensten : 2 17 mrt 2009
Ontevreden met Tele2, solliciteer en maak het beter! Algemeen : 1 20 jun 2007
Advertentie