obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Beeldkwaliteit Tele2 vergelijk met Digitenne
Eimpy
Na 2 jaar geleden tele2 TV te hebben opgezegd ivm zeer slechte kwaliteit van de verbinding heb ik het nu opnieuw geprobeert. Tussentijds altijd digitenne gehad waar ik erg tevreden over was. Echter nu een Plasma 37"gekocht dus werd het ook tijd voor "betere" digitale beeldkwaliteit. Ik had eerst wel met mijn digitenne een CAM module gehaald, een soort kaartslot in de TV. De beeldkwaliteit verbeterde wel maar ik was nog niet geheel tevreden. Na veel zoekwerk toch weer bij Tele2 TV uitgekomen. De decoder ontvangen en aangesloten en wat blijkt, de kwaliteit is enkel op sommige zenders beter dan digitenne met een binnenantenne. Het is zelfs zo dat de beeldkwaliteit van de publieke zenders, Ned 1,2,3 en TV gelderland vele malen beter is met digitenne dan met Tele 2.
Omdat ik niet van plan ben om zoals mijn vorige contract periode een oneindige weg in te slaan van bellen beloftes en niet nakomen van beloftes ga ik Tele2 TV na een week al weer opzeggen. Met deze kwaliteit kan ik absoluut niet tevreden zijn. Ik ga lekker een schotel op mijn dak, laten, plaatsen. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Tot dan ben ik tevreden met mijn goed oude Digitennebeeld, niet geweldig maar beter dan Tele2...
Ik wil overigens benadrukken dat ik absoluut wel tevreden beSmilen over de kwaliteit van internet (20mCool en telefonie. Ik kan me niet heugen dat ik daar een keer een storing meer heb gehad !!Smile
 
cornfed
Je hebt de enige juiste conclusie getrokken.

Bij grote plasma/lcd tv's kan je het beste gaan voor satelliet of digitale kabel.
Alleen daar vindt je genoeg bandbreedte voor een goed beeldkwaliteit.

Helaas kan Tele2 op dat gebied niet concurreren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beeldkwaliteit Tele2 vergelijk met Digitenne', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie