obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Verandering na firmware update!!!
koorengevel
Goedendag,

Na de firmware update van afgelopen week ondervind ik het volgend probleem.
Waar je voorheen nog met een lijstje naast de decoder de snelkies nummers voor de radio kon invoeren zonder de televisie aan te zetten.
vb. 113 was 100%nl
Dit is niet meer mogelijk na de update. Je moet nu ten alle tijden de TV aanzetten om de juiste zenders te zoeken. (of ik moet het lijstje aanpassen om echt blind te navigeren. Een naar links, OK en dan zestien naar beneden voor Skyradio en dan weer OK.)Shock
Is dit mogelijk om er weer snelkiesnummers voor te zetten?

Met vriendelijke groet
Koorengevel
 
joop hoop
Ik moet zoiezo de tv aanzetten (geen losse geluids installatie). Maar het snelkeuze menu zou zeker wel terug mogen.
Ik vermoed dat dit alleen mogelijk is met een firmware upgrade.
Ik ben wel erg blij dat de info balk minder lang zichtbaar blijft. Maar de decoder blijft traag reageren op b.v. de tv-gids en het lijkt er wel op alsof het tegenwoordig langer duurt voordat die op komt.
Dus dat zouden ze van mij ook nog mogen aanpassen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verandering na firmware update!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Wordt de Comtrend CT-6373 nog uitgeleverd met oude firmware? Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 3 12 aug 2013
Na update Call of Dute BO II UPnP weg Algemeen : 2 18 apr 2013
Comedy Central update icoon TMF kanaal 12 Welke zender wil je er nog bij hebben? : 3 14 jan 2011
De update van het interactieve TV product heeft plaats gevonden op woensdag 1 september! Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 04 sep 2010
Advertentie