Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Na update Call of Dute BO II UPnP weg
|
|
mamadiji |
Geplaatst op 18 April 2013, 16:26
|
Activiteit » Wijchen » Internet » davolink Berichten: 1 Lid sinds: 18 Apr 2013 |
Goede middag, Mijn zoon heeft een update van Call of Duty BOII uitgevoerd en sinds dien kan hij niet meer online spelen, dit heeft te maken met het feit dat de UPnP niet meer beschikbaar is. Weet iemand hoe ik dit op mijn modum krijg? Groetjes van Marieke |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 18 April 2013, 22:46
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Ja, UPnP was altijd al niet beschikbaar op de Davolink. Je zal dus een andere methode moeten volgen om online te gamen. Gelukkig is er al een topic voor je probleem:Poorten openen voor de Xbox & PS3 Daar staat in wat je moet doen. Als het niet lukt of er zijn nog vragen, brul maar los. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Na update Call of Dute BO II UPnP weg', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
upnp voor NAS | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 14 | 22 Feb 2013 |
UPNP | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 14 | 13 Feb 2012 |
Verandering na firmware update!!! | Helpdesk | : 2 | 10 Oct 2011 |
Comedy Central update icoon TMF kanaal 12 | Welke zender wil je er nog bij hebben? | : 3 | 14 Jan 2011 |
Hoe moet ik met Tele2 Router Nat Openen (UPnP) voor Mw2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 4 | 08 Nov 2010 |
Advertentie